پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

کارگاه عملی توان افزایی و ارزیابی نجاتگران جمعیت هلال احمر ساوه، زرندیه و غرق آباد، در جهت افزایش توان عملیاتی نجاتگران پایگاههای امداد و نجات جاده ای این جمعیت برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در این کارگاه با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه ارتقاء توان عملیاتی نیروهای امدادی و افزایش سطح علمی و عملیاتی امدادگران به منظور پاسخگویی هر بیشتر به حوادث است، افزود: نیروهای امدادی این جمعیت با فراگیری شیوه‌های نوین امدادرسانی همواره آماده کمک رسانی به مردم در حوادث و سوانح هستند.

سید لقمان حسینی تصریح کرد: در این دوره بازآموزی مباحثی از قبیل آشنایی با تجهیزات سبک و نیمه سنگین (هیدرولیک، پنوماتیک و آشنایی با خودرو ست نجات)، ‌تثبیت ‌پزشکی، ارزیابی و انتقال مصدوم و کار با خودروی آمبولانس ارائه شد.

وی ارزیابی صحنه تصادف، دسترسی، رها‌سازی و تثبیت فیزیکی مصدوم و کارگاه نحوه برخورد با تصادف، تثبیت صحنه حادثه را از جمله آموزش‌های ارائه شده توسط مربیان امدادی در این دوره دانست و بیان کرد: برگزاری این گونه دوره‌ها برای فراگیران با توجه به ضرورت آمادگی کافی و رسیدن به موقع آنها در صحنه حادثه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و ارائه خدمات با کیفیت، لازم و ضروری است.

دوره یاد شده با حضور 60 نفر از پرسنل و نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان‌های ساوه،زرندیه و غرق آباد به میزبانی شهرستان ساوه صورت پذیرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group