پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

در آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استان مرکزی که با حضور مسئولین، پیشکسوتان، هنرمندان و اقشار مختلف در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد، برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در بیانیه هیئت داوران این جشنواره برترین های هر رشته به شرح ذیل معرفی و از آنان تجلیل بعمل آمد.

طراحی صحنه: ضمن تقدیر از رضا کرمی زاده طراح صحنه نمایش خراش داری، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به علیرضا جنتی راد طراح صحنه نمایش برف سرخ تقدیم شد.

طراحی نور: هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی به عنوان تقدیر از اکبرآئین به خاطر طراحی نور نمایش خراش داری، جایزه برگزیده خود را شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی و تندیس جشنواره مشترکا به اکبر نجفی طراحی نور برف سرخ و علی صدرکیا و سجاد قریشی طراح نور نمایش آنتیگونه اهدا کرد.

موسیقی: هیئت داوران در این بخش ضمن تقدیر از گروه موسیقی نمایش برف سرخ؛ با اهداء لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره از امین امیری طراح و آهنگساز نمایش آنتیگونه به عنوان برگزیده این بخش تقدیر به عمل آورد.

پوسترو بروشور: هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی از حامد کاظمی طراح بروشور نمایش آنتیگونه تقدیر کرد.

بازیگری زن: رتبه های سوم تا اول این بخش بهمراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به ترتیب به نیوشا همتی مجد به خاطر بازی در نمایش آنتیگونه، سمیرا هاشمی بازیگر نمایش برف سرخ و کمند خلجیان بازیگر نمایش لالایی اهدا شد.

بازیگری مرد: رتبه های سوم تا اول این بخش بهمراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به ترتیب به شهرام سلطانی بازیگر نمایش لالایی با شیپور، ناصر شاهمرادی بازیگر نمایش برف سرخ و مجید رحمتی کرهرودی برای نمایش آنتیگونه اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز ضمن تقدیر از علیرضا جنتی راد کارگردان نمایش برف سرخ، رتبه برگزیده به افق ایرجی کارگردان نمایش آنتیگونه تعلق گرفت.

در بخش نویسندگی نیز ضمن تقدیر از نمایشنامه "در" به نویسندگی مهدی مشهور، رتبه سوم به محسن ایرجی و افق ایرجی به خاطر نمایش آنتیگونه، رتبه دوم به ابوالفضل حاجی علی خانی نویسنده نمایشنامه برف سرخ و رتبه اول به ناصر کریمی نیک نویسنده نمایشنامه لالایی با شیپور تعلق گرفت.

به گزارش ایسنا، بر این اساس با تصمیم هیئت داوران دو نمایش آنتیگونه به کارگردانی افق ایرجی و برف سرخ به کارگردانی علیرضا جنتی راد را به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

ضمنا" در این جشنواره از قدرت الله فتحی، علی حلوی، احد فقیرلاقانی، مهسا ابطحی و محمدجواد طاهری به عنوان فعالان عرصه تئاتر تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group