جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

سی‌امین جشنواره تئاتر استان مرکزی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تعدادی از مسئولین، پیشکسوتان، هنرمندان و اقشار مختلف در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از کلیه هنرمندان عرصه نمایش و گروه های شرکت کننده، دست اندرکاران و عوامل اجرایی در سی‌امین جشنواره تئاتر استان مرکزی بیان کرد: فعالان حوزه تئاتر در دوره‌های مختلف توانسته اند جایگاه شایسته‌ای در عرصه هنر استان کسب کنند و همواره گروه‌های نمایش مختلف در جای جای این استان نمایش های مختلف را به روی صحنه برده اند.

محسن شریفی افزود: به دلیل این که هنرهای نمایشی تأثیر محسوس و ملموسی در زندگی افراد و همچنین کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی دارد در سال های اخیر توجه خاصی به هنر اصیل و ماندگار نمایش شده است و گروه های متعددی شکل گرفته و بویژه گروه های جوان اقبال خوبی به این هنر داشته اند و علیرغم مشکلات و کاستی های موجود، تئاتر استان را در سطح ملی مطرح کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با تمام مشکلات و دشواری‌ها سی امین جشنواره تئاتر استان مرکزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان ساوه با شور و نشاط فراوانی برگزار شد که نتیجه آن راهیابی آثاری برجسته و قابل اعتنا از نمونه‌های هنر متعهد به تئاتر فجر است و امیدواریم فعالین عرصه نمایش استان مرکزی بتوانند شایستگی های خود را در عرصه ملی نیز به اثبات برسانند.

خدام دبیر این جشنواره نیز عنوان کرد: 28 گروه متقاضی شرکت در جشنواره بودند که پس از داوری 9 گروه انتخاب و از تاریخ 13 الی 15 با حضور داوران آقایان دکتر عطاء الله کوپال،صمد چینی فروشان و علی شمس به رقابت پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group