پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، 96 پروژه تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در سفری نیم روزه به ساوه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با یک خانواده شهید و افتتاح مرکز نگهداری معلولین ذهنی خفیف به شهر صنعتی کاوه این شهرستان رفت و مجتمع انباری منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه را که با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان ساخته شده افتتاح کرد.

با توجه به افزایش صادرات و واردات از طریق شبکه ریلی ساخت این انبار در جهت تسریع در امور تخلیه و بارگیری و اطمینان خاطر صاحبان کالا از سلامت کالا ضرورت داشت.

با بهره برداری از این فضای انباری علاوه بر بالا رفتن توان خدماتی انبارداری منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حوزه مبادله کالا، زمینه تسهیل و توسعه مراودات کالایی در سطح منطقه و کشور در ارتباط با کشورهای دیگر افزایش می   ‌   یابد.

استاندار مرکزی در ادامه کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع انباری منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه را با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان بر زمین زد.

وی همچنین باسکول 200 تنی ریلی راه آهن را که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و باسکول 60 تنی تمام اتوماتیک زمینی هاب سوخت را که با اعتبار 700 میلیون ریالی ساخته شده اند، همچنین ساختمان اداری هاب سوخت را که با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال احداث شده، افتتاح کرد.

وی همچنین واحد تولیدی فولاد تسمه پاسارگاد با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان و اشتغال 20 نفر افتتاح کرد. در صورت تامین ورق فولادی این شرکت قابلیت فعالیت در سه شیفت کاری و بکارگیری افراد تا 90 نفر را داراست.

ظرفیت تولید سالیانه این شرکت که تسمه های بسته بندی را به صورت انحصاری در ایران در سایزهای 32، 19 و 16 میلیمتر تولید می کند 35 هزار تن است که بخشی از آن به کشورهای اطراف و اروپا صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این پروژه ها بخشی از 96 پروژه ای است که با رقم 120 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای 541 نفر در این سفر افتتاح و کلنگ زنی شد.

شرکت در نشست با منتخبین شهرستان ساوه از دیگر برنامه   ‌ های سفر یک روزه استاندار مرکزی به ساوه بود. استاندار مرکزی در ادامه سفر خود، ساوه را برای افتتاح پروژه ‌   های هفته دولت به مقصد زرندیه ترک کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group