پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار ساوه و جمع دیگری از مسئولان شهرستانی خانه جوان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح خانه جوان ساوه اظهار کرد: جوانان محور اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند.

محمدرضا منصوری افزود: توجه به جوانان موجب تقویت نخبه پروری در کشور شده و مسیر توسعه و تحول را هموارتر خواهد کرد چرا که نخبگان موتور محرکه تحول علمی در کشور هستند.

وی از جوانان به عنوان فاخرترین قشر کشور یاد کرد و افزود: بی تفاوتی به خواسته های جوانان موجب ضرر رساندن به توسعه پایدار خواهد شد و تبعات منفی در کشور بر جای خواهد گذاشت.

منصوری در ادامه از احداث خانه جوان به عنوان فضایی برای بررسی چالش ها، ظرفیت ها و توان علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جوانان یاد کرد و گفت: ایجاد چنین مراکزی اعتماد جوانان را نسبت به نظام اجتماعی تقویت می کند که پیامد آن مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه های گوناگون است.

فرماندار ساوه نیز گفت: دومین خانه جوان استان مرکزی در ساوه افتتاح می شود و فضایی برای پاسخگویی مطالبات جوانان و تبادل نظرات آنان در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ... است.

محمد بهاروند در ادامه افزود: خانه جوان به منظور خدمات رسانی بهینه به جوانان راه اندازی شده است تا به مسائلی مانند بهبود شاخص‌های فرهنگی و تفریحی و تقویت فضای نشاط و شادابی در جامعه بپردازد.

حامد توکلی سرپرست اداره ورزش و جوانان ساوه نیز گفت: فضای فیزیکی خانه جوان ساوه با مشارکت شهرداری در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است و برای مرمت و بازسازی آن بالغ بر 150 میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: خانه جوان فضایی برای فعالیت جوانان و سازمان های مردم نهاد به منظور برنامه ریزی و اجرای طرح های متناسب با قشر جوان جامعه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group