پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: خدماتی که توسط داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر به مردم ارائه می ‌ شود، متنوع و فراگیر است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقات استانی طرح رفاقت مهر جمعیت هلال احمر ساوه عنوان کرد: جمعیت هلال احمر دارای جایگاه خاص و ‌ ممتازی هم در عرصه دینی و هم در خدمت به همنوعان دارد و امدادگران این نهاد مقدس بالاترین توفیق را از خداوند متعال برای خدمت به مردم بدست آوردند.

وی با تاکید بر اینکه نجات یک فرد به منزله نجات جامعه است، تصریح کرد: هلال احمر نقش مهمی در کاهش آلام مردم و خدمت به جامعه دارد و بسیاری از حوادث و بلایا با کمک هلال احمر مدیریت شده است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: کشور ما در معرض حوادث و بلایای طبیعی است و نقش هلال احمر در مدیریت حوادث بی بدیل است.

وی در ادامه با اشاره به درخشش داوطلبان و امدادگران شهرستان ساوه در مسابقات امدادی اظهار کرد: شهرستان ساوه همواره در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... رتبه های برتر استان و کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر ساوه نیز گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در ساوه به عنوان مردمی ‌ ترین نهاد در شهرستان علاوه بر پیشتاز بودن در حوزه آموزش در مسابقات امدادی نیز خوش درخشیدند.

سیدلقمان حسینی افزود: 30 درصد آموزش ‌ های هلال احمر در مرحله مقدماتی و تکمیلی افزایش یافته است.

وی به اشاره به برگزاری مسابقات استانی طرح رفاقت مهر، گفت: شهرستان ساوه مقام قهرمانی در رشته پسران و نایب قهرمانی دختران در رشته های اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پانسمان و بانداژ، احیای قلبی و ریوی را کسب کرد.

حسینی افزود: به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و هفته دولت از برگزیدگان این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل می آید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group