چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: اردوی فرهنگی راهیان نور قرارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار علی رسولی در آئین اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان ساوه به مناطق عملیاتی غرب کشور عنوان کرد: فضای جغرافیایی دوران دفاع مقدس میراث گرانبها و ارزشمند ملت ایران است که به بستری برای تقویت روحیه شهادت طلبی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: توسعه دامنه فرهنگ دفاع مقدس و فراگیر شدن آن در بین آحاد مختلف جامعه بویژه نسل جوان از منویات رهبر معظم انقلاب است و اردوی راهیان نور به یک قرارگاه بزرگ ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ساوه از اردوی راهیان نور به عنوان یک ابتکار معنوی و یک زیارت مقدس یاد کرد و گفت: یکی از برنامه‌های توسعه محورانه سپاه و بسیج اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی است تا ضمن آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس در کادر سازی برای نظام و انقلاب نیز اقدام موثر صورت گیرد.

وی با تاکید بر برکات این حرکت عظیم ارزشمند فرهنگی در سطح جامعه تصریح کرد: تقویت بصیرت، دشمن ستیزی، روحیه حق طلبی، معرفت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمنان از برکات برگزاری اردوی راهیان نور است.

سرهنگ رسولی در ادامه با اشاره به اعزام 100 نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور گفت: این اردو متشکل از جامعه کارگری و بسیج خواهران هستند که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی در استان آذربایجان غربی و کردستان بازدید خواهند کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group