شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

 فرماندار ساوه گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 96 پروژه خدماتی، صنعتی، عمرانی و اقتصادی دراین شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدبهاروند در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: برای افتتاح و یا کلنگ زنی این تعداد پروژه در مجموع 117 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد 79 پروژه به بهره برداری خواهد رسید عنوان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای 548 نفر به صورت مستقیم و برای 173 نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار ساوه در ادامه به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این هفته اشاره کرد و گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها از مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آمده است و در صورتی که امکان سفر وزیر صنایع وجود نداشته باشد پروژه‌های صنعتی و تولیدی با حضور استاندار مرکزی و سایر پروژه‌ها با حضور معاونین استانداری کلنگ زنی و یا بهره‌برداری خواهد شد.

وی افتتاح مجتمع انباری و باسکول ریلی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه، افتتاح یک واحد تولیدی و صنعتی در حوزه شمش فولاد با اعتباری بالغ بر 223 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 60 نفر، واحد تولیدی تسمه های ریلی را از جمله پروژه‌های تولیدی و صنعتی قابل افتتاح در این هفته اعلام کرد.

بهاروند در ادامه از افتتاح خانه جوان در ساوه به عنوان اولین شهر استان مرکزی پس از اراک خبر داد و افزود: افتتاح پارک ترافیک برای آشنایی کودکان با ترافیک، افتتاح یک واحد صنعتی و معدنی در غرق آباد و دیدار مردمی استاندار مرکزی، طرح آبیاری تحت فشار و قطره‌ای از دیگر برنامه‌های هفته دولت در ساوه است.

وی در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انعکاس خدمات دولت به مردم موجب تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه خواهد شد و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی باید تلاش شود تا نسل جوان را با اهداف و آرمانهای نظام اسلامی بیشتر آشنا کرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: دولت با تمام قوا و توان خود برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کند و قطعا با مشارکت مردم به عنوان پشتوانه حاکمیت می‌تواند به اهداف خود دست یابد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group