پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی (ص) و گلهای فاطمی (س) شهرستان ساوه با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این جشنواره قرآنی در ساوه با حضور 739 دختر و پسر از مقاطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی (6 تا 18 سال) شهرستان به مدت 3 روز با رویکرد آموزش، مسابقه و همایش در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی برگزار شد.

در آئین اختتامیه این جشنواره از تعداد 150 نفر از شرکت کنندگان که رتبه‌های اول تا سوم را در رشته های قرآنی و هنری کسب کردند تجلیل بعمل آمد و نفرات اول تا دوم این جشنواره به مرحله استانی که نیمه اول شهریورماه امسال در دلیجان برگزار می‌شود راه می‌یابند.

به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه در این مراسم تقویت نشاط اجتماعی و گسترش فرهنگ قرآنی و دینی را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره بیان کرد و گفت: تقویت بنیه دینی و اعتقادی جوانان عامل مهمی برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است.

محمدبهاروند تصریح کرد: قرآن کریم چراغ هدایتگر و روشنی بخش جامعه است و هر چقدر در انس بیشتر جوانان با کلام وحی تلاش کنیم به همان میزان از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری شده است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group