جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی در سفری نیم روزه به شهرهای غرق آباد و نوبران از توابع بخش نوبران ساوه با یک خانواده شهید و یک خانواده آزاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در سفر به بخش نوبران در منزل شهید ابراهیم اشرفی از شهدای دوران دفاع مقدس شهر غرق آباد حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین به مناسبت فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان دوران دفاع مقدس به ایران در منزل محمدحسین رحمانی از آزادگان و جانبازان 50 درصد دوران جنگ تحمیلی واقع در شهر نوبران حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر از این آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

او در جریان دیدار با این آزاده و جانباز سرافراز میهن اسلامی گفت: رسیدگی به امور ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه در هر موقعیتی که هستند نسبت به این بزرگواران مسئولیت دارند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار ما هستند، تصریح کرد: خانواده های معظم ایثارگران انسان‌های وارسته ای هستند که عزیزترین افراد خود با بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردند.

وی خواستار تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه شد و افزود: آنچه موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی و عاملی در برابر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

آقازاده در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز ورود نخستین کاروان آزادگان دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی عنوان کرد: آزادگان اسوه های عینی صبر و طلایه داران مقاومت هستند.

وی با تاکید بر اینکه آزادگان با تحمل سختی و شکنجه‌های رژیم بعث عراق درس صبر و بردباری و مقاومت به ملت آموختند، گفت: آزادگان در دوران اسارت به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران ضمن دفاع از آرمان های نظام اسلامی موجب تقویت آبروی ملت و کشور شدند و تکریم از آزادگان به معنای تجلیل از مقاومت و ایثار است.

او به حضور موثر ایثارگران به ویژه جانبازان و آزادگان در عرصه های مدیریتی و علمی کشور اشاره کرد و گفت: حضور ارزشمند ایثارگران در رده های مدیریتی ذخیره ای راهبردی برای تحقق اهداف انقلاب و تعالی نظام اسلامی است.

آقازاده در ادامه سفر خود به بخش نوبران در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران بخش نوبران حضور خواهد یافت و به ایراد سخن می پردازد. حضور در جلسه بررسی مشکلات انتقال آب به شهر ساوه و روستاهای مسیر از سد کوچری و حضور در جمع آزادگان شهرستان ساوه از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به این شهرستان است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group