پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

با حضور استاندار استان مرکزی عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید دیوارهای پیش ساخته گچی در شهر غرق آباد از توابع بخش نوبران ساوه آغاز شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی سیدعلی آقازاده در ادامه سفر به بخش نوبران در مراسمی با حضور فرماندار ساوه، بخشدار نوبران و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی، کارخانه تولید دیوارهای پیش ساخته گچی را در شهر غرق آباد کلنگ زنی کرد .

این واحد تولیدی که در حوزه تولید دیوارهای پیش ساخته گچی فعالیت می‌کند با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد تومان احداث و برای ۴۰۰ نفر بطور مستقیم و برای بیش از دو هزار نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد .

این پروژه با هدف سرمایه گذاری تا سقف ۵۰ درصد صادرات احداث می شود و به دلیل مقاومت بالای سنگ گچ غرق آباد پروژه در دست اجرا از کیفیت بالا و استاندارد مطلوب برخوردار است .

استاندار مرکزی در آیین احداث کارخانه شماره دو سپید گچ ساوه تولید کننده گچ در شهرک صنعتی غرق آباد با عنوان دیوارهای پیش ساخته گچی گفت : سپید گچ هم در تولید و هم در جذب نیروی بومی بسیار موفق است که نشان دهنده دید وسیع کارفرماست که با سهیم کردن کارگر در کار تولید این کارخانه در صنعت ساختمان کشور مشارکت می کند.

آقازاده با بیان اینکه کلنگ احداث کارخانه شماره دو با فناوری جدید که در کشور بی نظیر است و در حوزه دیوارهای پیش ساخته است در شهرک صنعتی غرق آباد به زمین زده شده و امید است مشکلات آن نیز برطرف شود و در این منطقه تولید با کیفیت و اشتغال بیشتر را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: اگر تحریم ها نبودند و تغییر و نوسانات قیمت ارز ناشی از تحریم‌ها نبود قطعا روند تولید این کارخانه با مشکلات اقتصادی مواجه نمی شد.

آقازاده با تاکید بر اینکه در کنار شرکت سپید گچ ساوه هستیم تا مشکلات این شرکت برطرف شود و همانند چهل سال گذشته فعالیت این شرکت به صورت شتابان صورت گیرد گفت: با دلار ۴۲۰۰ تومانی نیازهای مالی آن را تامین خواهیم کرد تا هم شاهد توسعه کارخانه و هم تجهیز آن باشیم.

وی افزود: صنعت ساختمان با ورود تولیدات این شرکت که منحصر بفرد است متحول و دگرگون می شود و با محصول جدید تولیدی این واحد در بخش مصنوعات گچی قطعا موجب زیبایی در ساخت بناهای ساختمانی خواهیم شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group