جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوه به ریاست فرماندار و با حضور روسای بانکهای عامل و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط 30 طرح صنعتی، معدنی و کشاورزی به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرماندار ساوه در این جلسه گفت: ۲۷ طرح بخش صنعت و معدن و سه طرح بخش کشاورزی با مبالغ زیر ۲۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات اشتعالزایی روستایی صندوق توسعه ملی به تصویب کارگروه اشتغال شهرستان رسید.

محمد بهاروند ضمن تقدیر از نهاد های کمیته امداد و بهزیستی و بانک‌های عامل بخصوص بانک توسعه تعاون، رسالت ،قرض الحسنه مهر ایران، رفاه کارگران، تجارت و صادرات به جهت عملکرد خوب و قابل قبول در بحث جذب تسهیلات بند "د" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶، خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانکها در جذب به موقع تسهیلات اشتغالزایی ابلاغی بند "ب " قانون بودجه سال ۹۷ شد.

وی افزود: سهم تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغی به استان در سال ۹۷ رقمی معادل ۱۴۵ میلیارد ریال با عاملیت بانک‌های ملی، صادرات و تجارت است.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه اولویت پرداخت با متقاضیان پشتیبان مشاغل خانگی است، گفت: انتظار می‌رود دستگاههای اجرایی و بانک‌های عامل حداکثر تعامل و همکاری را در زمینه جذب تسهیلات مذکور به عمل آورند.

وی از تفاهم نامه جدید فی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید با پرداخت تسهیلات اشتعالزائی با نرخ بهره ۶ درصد خبر داد .

بهاروند ادامه داد: کل اعتبار پیش بینی شده برای این سه نهاد حمایتی در سطح استان مرکزی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۳۶۳۹ فرصت شغلی جدید است که سهم شهرستان ساوه به زودی مشخص خواهد شد.

ایجاد اشتغال برای ۳۹۳ نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان ساوه با جذب صددرصد اعتبارات تخصیصی بند "د" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ توسط کمیته امداد و جذب ۹۹ درصد اعتبارات مذکور توسط بهزیستی شهرستان ساوه از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group