پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

 

طی حکمی از سوی شهردار ساوه "حامد تسبیحی" مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه مجددا به عنوان سرپرست جدید این باشگاه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این تصمیم در پی کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال شهرداری در چهار هفته اخیر صورت گرفت. سیدمهدی حسینی شهردار ساوه پس از دیدار روز جمعه گذشته شهرداری این شهر با مقاومت قرچک از تغییر در ساختار فنی تیم خبر داده بود و حامد تسبیحی را گزینه اصلی تصدی سرپرست تیم بیان کرده بود.

تیم فوتسال شهرداری ساوه به عنوان یکی از پنج باشگاه با دوام و قدیمی لیگ برتر فوتسال بعد از چهار هفته هم اینک با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

حامد تسبیحی پیشتر به مدت چهار سال مدیرعامل باشگاه بود و در زمان مدیریت وی تیم شهرداری از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و سه فصل به نسبت موفق را در لیگ برتر داشت، اما پس از جدایی تسبیحی باشگاه شهرداری با سه مدیرعامل مختلف طی چهار سال در مسابقات حاضر شد و یک سقوط و صعود را تجربه کرد.

حال باید دید نتیجه این تغییرات در باشگاه شهرداری چه خواهد بود و آیا این مدیر می‌تواند با ترکیب مدیریتی جدید در باشگاه کمکی به بقای تیم فوتسال شهرداری ساوه کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group