شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: آمریکا در موقعیتی در جهان قرار دارد که به گفته تحلیلگر سابق پنتاگون، این کشور مانند ببر کاغذی است.

به گزارش ایسنا ، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه عنوان کرد: آقای ترامپ یادش باشد اوباما در جمع اعضای کنگره آمریکا سخنرانی کرد و گفت که نیروهای نظامی ما بهترین جنگجویان در تاریخ جهان هستند، اما دقایقی پس از سخنرانی اوباما رسانه‌های جهانی تصاویر ۱۰ تفنگدار دریایی آمریکا را که در مقابل افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران زانو زده بودن را منتشر کرد و رسانه‌ها نوشتند ایران اشک سربازان آمریکایی را در خلیج فارس درآورد.

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه ایران گفت: سردار قاسم سلیمانی در مواضع اخیر خود بر تاکید داشت که ما کشور شهداییم و منتظر شما هستیم لذا ما هیچگاه شروع‌کننده جنگ نخواهیم بود، اما اگر تهدید شویم و جنگی بر ما تحمیل شود در برابر آن ایستادگی می‌کنیم، شاید شروع جنگ با آمریکا باشد اما پایان جنگ با ما و نابودی با آمریکاست.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و رئیس جمهور خودسرشان بدانند ما برای نابودی منافع آمریکا به قدری به آنها نزدیک هستیم که حتی تصورش هم را نمی‌توانند بکنند. رژیم صهیونیستی و تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه در تیررس موشک‌های ایران است، برخلاف ادعای ترامپ همه ملت ما به‌رغم برخی اختلافات سیاسی در نفرت از آمریکا متحد هستند. شعار مرگ بر آمریکا فقط خاص نظام نیست بلکه همه مسئولان عالی کشور و همه ملت ما یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام جمعه ساوه بیان کرد: به فضل الهی مزدوران آمریکا یک به یک شکست می‌خورند و در سوریه یمن عراق شاهد انزوای مزدوران آمریکا هستیم، در حال حاضر در تنگه باب‌المندب صدور نفت عربستان متوقف شده است، نصرت الهی نزدیک است باید مقاومت کرد و با اتحاد در مقابل زورگویی ایستاد.

وی تکیه بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با آمریکا خطای واضح است. نباید اقتصاد کشور و حل مشکلات مردم را وابسته به گسترش روابط بین‌المللی و ادامه مذاکره با اروپا بدانیم، بلکه حل مشکلات کشور و معیشت مردم تکیه بر تولید ملی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

حسینی بیان کرد: مبارزه با فساد در هر جا و در هر مقامی که باشد، نظارت بر دستگاه‌ها و مسئولان و احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم همانطور که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند راه حل مشکلات مردم است.

امام جمعه ساوه در ادامه تصریح کرد: آمریکا در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب با ملت و کشور ما دشمنی کرده است برخی از مشکلات کشور در ادامه دشمنی‌های مستکبران عالم در جنگ نظامی و اقتصادی است، اما برخی از مشکلات در داخل کشور ناشی از انتخابات ناصواب و افراد بی‌دغدغه نسبت به مشکلات مردم است. کوتاهی نمایندگان مجلس در قانونگذاری شایسته و مناسب، اهمال آنان در نظارت بر عملکرد مسئولان و دولت و یا سکوت و لابی‌گری با برخی مسئولان ناکارآمد در قبال دریافت چند بشکه قیر برای لکه‌گیری خیابان و تبلیغات انتخابات آینده یا امتیازگیری در بروز شرایط فعلی و مشکلات بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در مبارزه قاطعانه با فساد تعلل نکند چراکه باعث گسترش فساد و جرات‌ورزی مفسدین شده است. مبارزه با فساد با شعار نمی‌شود، مردم منتظر اقدام انقلابی و مجازات کسانی هستند که با دست‌اندازی در بیت‌المال و سوءاستفاده از قدرت سیاسی و پست و مقام‌شان به جای خدمت برای کشور به نظام خیانت می‌کنند و باید سریعا مجازات شوند، چرا کسانی که در سال ۹۲ خیانت و جرم‌شان در بانک مرکزی احراز شد بدون مجازات آزاد شدند تا بار دیگر خیانت بزرگ را مرتکب شوند؟ بخشی از مشکلات مردم به دولت و کابینه برمی‌گردد که باید هر چه سریعتر این مسیر اصلاح شود.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در پنجم مردادماه گفت: امام راحل در زمان عملیات گفتتند رحم بر محاربان، ساده‌اندیشی است. قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول تردیدناپذیر نظام اسلامی است. امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضایت خداوند متعال را جلب کنید.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان عاملی در برابر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تعالی نظام خانواده اشاره کرد و گفت: انتشار شایعات و دروغگویی اعتماد عمومی جامعه را به هم می‌زند از این رو باید با احیای این فریضه مانع از شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب در جامعه شد تبلیغات سوء علیه نظام اسلامی و ایجاد آشفتگی در بازار کشور اسلامی از منکرات اقتصادی است و تقوا حکم می‌کند خودمان از این گناهان و کارهای ناپسند خودداری کنیم و دیگران را برای پیشگیری از انجام چنین اموری نهی از منکر کنیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group