جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

کلنگ پایگاه سلامت عاشورا با حضور مسئولان شهرستان در مجاورت پارک شهید دری به زمین زده شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، پایگاه سلامت عاشورا در زمینی به مساحت 600 متر مربع با 200 متر مربع زیربنا در زمین واگذار شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه و با مشارکت 700 میلیون ریالی "ممتازی" یکی از خیرین ساوه در این منطقه کمتر برخوردار شهر احداث خواهد شد .

شهرستان ساوه دارای 22 پایگاه سلامت است و این سومین زمین اهدایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه برای احداث پایگاه سلامت است.

 

 

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: امروز دانایی رمز قدرت و پیشرفت جوامع مختلف است، قطعا انسان های دانشمند، ولایتمدار، متخصص، اخلاقمدار و قانونمند از سرمایه های ارزشمند و مولد ثروت این مرزبوم هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر عباس نیک روش در آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به ضرورت علم آموزی اظهار کرد: دانش آموختگی پایان کار نیست بلکه ابتدای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی و آغازی بر کمک به پیشرفت و توسعه کشورمان است .

وی تصریح کرد: انتظار می رود شما عزیزان با توجه به آیین و باورهای دینی خود همواره در پی کسب علم و مهارت باشید و بتوانید با بهره گیری از تجربیات سال های تحصیل زمینه پویایی و بالندگی و توسعه علمی و به تبع آن حل مسائل و مشکلات کشور را فراهم کنید.

نیک روش بیان کرد: قطعا وقتی فارغ التحصیل می شویم وارد بازار کار می شویم و به دنبال سود و بهره وری هستیم و این حق منطقی هر فرد است ولی باید به این مسئله توجه داشته باشیم که به اندازه ای که از منافع ملی استفاده کردیم امروز باید به کشور خدمت کنیم و نه تنها طلبکار نباشیم بلکه به چیزی فراتر از تکلیفمان عمل کنیم.

دکتر برادران معاون تحقیقاتی دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز در این آیین گفت: خوشبختانه سطح علمی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه از جایگاه مطلوبی برخوردار است و می توان به خانواده آنان این نوید را داد که فارغ التحصیل شدن از یک دانشکده شهرستانی به معنی پایین بودن سطح علمی نیست.

در این آیین گواهینامه فارغ التحصیلی رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل با قرائت سوگندنامه اهدا شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group