پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: این استان میزبان سومین جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ روستایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سعید فائض پور در دومین کارگروه اشتغال روستایی شهرستان ساوه با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره از هشتم الی 12 مردادماه سالجاری در مرکز استان و در محل نمایشگاه های بین المللی غرب کشور با حضور 16 استان کشور برگزار می‌شود.

وی معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی روستاهای استان و برخی از روستاهای کشور را اصلی ترین هدف برگزاری این جشنواره بیان کرد و گفت: معرفی توانمندی و آئین ها و سنن روستاهای استان به سایر استان های کشور نقش بسزایی در ایجاد اشتغال روستایی در سایه اطلاع رسانی مطلوب خواهد داشت.

فائض پور در ادامه گفت: در این جلسه مصوبات جلسه گذشته بررسی و برخی از طرح هایی که مشکل وثیقه دارند تعیین تکلیف می شود و طرح های جدید هم بررسی و اعمال نظر می شوند.

وی به وضعیت خوب ساوه در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانک پارسیان و بانک سینا اشاره کرد و گفت: از مجموع 50 میلیارد تومان سهم استان مرکزی در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی قریب به 32 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است و تاکنون بالغ بر 22 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز گفت: در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی همه ادارات شهرستان فعال هستند و بانک‌ها نیز همکاری خوبی دارند.

محمد بهاروند با تاکید بر اینکه بانک سینا عملکرد مناسبی داشته است، گفت: در سال جاری برای 6 طرح تسهیلات لازم پرداخت شده و ۴ طرح نیز در آستانه پرداخت است که این میزان طرح مصوب نقش مهمی در افزایش سهم شناور استان دارد.

وی بیان کرد: 15 طرح مصوب هم جهت اعطای تسهیلات به بانک پارسیان معرفی شده که به نوبت در حال پرداخت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group