چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه از کاهش 30 درصدی عوارض تجاری ‌ های غیر مجاز در این شهر همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدمهدی حسینی در جلسه هماهنگی اجرای این طرح اظهار کرد: هم اینک بخش اعظمی از مطالبات شهرداری ساوه ناشی از تجاری‌های غیر مجاز احداثی در سالهای گذشته در سطح شهر است که متاسفانه در گذشته به دلیل اغناء مالی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده در دوره‌های قبل هیچ اقدامی جهت شناسایی و وصول مطالبات این واحدها انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بدهی‌ها بخشی از حقوق شهروندان و شهر هستند، لذا به منظور تشویق مالکان این واحدهای تجاری غیرمجاز جهت مراجعه داوطلبانه به شهرداری و پرداخت عوارض و جرایم متعلقه درصدد هستیم تا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور تا پایان مهرماه سالجاری نسبت به کاهش تعرفه عوارض تجاری این واحدها پس از صدور رای جریمه و ابقاء در کمیسیون ماده صد به میزان 30 درصد اقدام کنیم.

وی افزود: این درخواست از سوی شهرداری ساوه پیشنهاد شده و پس از مطرح شدن در شورای اسلامی شهر و ابلاغ مجوز لازم جهت اجرا به شهرداری در موعد مقرر عملی خواهد شد.

شهردار ساوه همچنین از فروش ویژه 35 هزار متر مربع تراکم تجاری در ساوه به مناسبت هفته دولت نیز خبر داد و گفت: شهرداری ساوه در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور ماه لغایت پایان مهر ماه سالجاری در صورت درخواست پروانه تجاری و پرداخت نقدی در زمان تعیین شده نسبت به اخذ 75 درصد تعرفه عوارض محلی با در نظر گرفتن سقف فروش تراکم تجاری در منطقه یک شهرداری به میزان 20 هزار متر مربع و 15 هزار متر مربع در منطقه دو اقدام کند.

وی افزود: این درخواست از سوی شهرداری ساوه پیشنهاد شده و پس از مطرح شدن در شورای اسلامی شهر و ابلاغ مجوز لازم جهت اجرا به شهرداری در موعد مقرر عملی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group