چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: 16 هزار و دویست متر مربع به ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی افزوده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مجید صادقی‌زاده در جریان بازدید از احداث دو سوله جدید در منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش میزان تقاضای و حجم بالای کالا جهت صادرات و واردات، افزایش فضای انبارها امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این انبارها تا پایان سال به اتمام می‌رسد تصریح کرد: با تکمیل این دو انبار جدید تعداد انبارهای سرپوشیده منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 9 انبار افزایش پیدا می‌کند .

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی کاوه گفت: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارای 7 انبار سرپوشیده به مساحت 46 هزار متر مربع و همچنین دو انبار روباز بتنی به مساحت 15 هزار مترمربع جهت پارکینگ ماشین‌های وارداتی و همچنین پارکینگ تخلیه کانتینرهاست.

صادقی‌زاده با اشاره به افزایش تمایل واردکنندگان و صادرکنندگان جهت فعالیت در این منطقه گفت: منطقه ویژه اقتصادی سبب تحولی عظیم در منطقه شده است و افزایش خدمات منطقه ویژه به مراجعین می‌تواند عامل رونق و توسعه بیشتر منطقه ویژه اقتصادی باشد.

تجهیز آتش نشانی شهر صنعتی کاوه به مجهزترین ست نجات

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شرکت شهر صنعتی کاوه به مجهزترین ست نجات مجهز شد.

داود ناصری امید با اشاره به استقرار 500 واحد صنعتی در این منطقه و همچنین قرار گرفتن شهر صنعتی کاوه در کریدورهای اصلی کشور گفت: تجهیز اداره آتش‌نشانی شهر صنعتی کاوه به ست نجات یکی از نیازهای اصلی این واحد بود.

وی هزینه خرید این ست را دو میلیارد و سیصد هزار ریال عنوان کرد و افزود: از این ست نجات می‌توان در حوادث و تصادفات برای رهاسازی مصدوم، باز کردن معابر و درب‌ها استفاده کرد.

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی کاوه تصریح کرد: نجات جان انسان‌ها در حوادث، لزوم توجه به تجهیزات به روز و پیشرفته آتش‌نشانی و امداد و نجات را دوچندان می‌کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group