جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

استاندار استان مرکزی در ادامه سفر یک روزه به ساوه از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده از شرکت رانی تولید کننده انواع آبمیوه در شهر صنعتی کاوه بازدید کرد. این شرکت با ظرفیت تولید 180 هزار قوطی و بطری آبمیوه درساعت از سال 1384 در این منطقه صنعتی فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای 225 نفر در حال حاضر آغاز کرده است.

 شرکت آبسال تولید کننده انواع کولر آبی، ماشین لباسشویی و بخاری گازسوز از دیگر واحدهای تولیدی بود که مورد بازدید استاندار مرکزی قرار گرفت. این واحد تولیدی با ایجاد اشتغال برای 750 نفر قادر است سالانه 73 هزار و 300 عدد کولر آبی و 162 هزار و 290 عدد بخاری گازسوز و 16 هزار و 642 عدد ماشین لباسشویی تولید و روانه بازار مصرف کند.

آقازاده در ادامه بازدید از شرکت‌های مستقر در بزرگترین شهر صنعتی کشور در ساوه به شرکت پارس کوپال رفت. این شرکت با اشتغالزایی 50 تفر قادر است سالانه افزون بر 70 هزار تن انواع لوله‌های بدون درز را تولید و علاوه بر تامین نیاز داخل در حوزه ساختمان‌سازی، فعالیت های عمرانی، پروژه‌های راهسازی، آب و فاضلاب، گاز و پتروشیمی و .... در حوزه صادرات نیز فعال است.

وی همچنین از شرکت سرام نگار نیز بازدید کرد. این شرکت در سال ۸۹ مبادرت به توسعه و ایجاد ظرفیت جهت تولید کاشی دیوار و کاشی کف با استانداردهای روز کرد. این کارخانه در سال ۱۳۷۱ توسط متخصصین ایرانی و اسپانیایی صنعت کاشی و سرامیک تأسیس و راه‌اندازی شد و محصولات خود را علاوه بر عرضه در سطح کشور به کشورهای منطقه نیز صادر می‌کرده است. این کارخانه به دلیل برخی مشکلات تولیدات خود را متوقف کرده بود اما به تغییر مدیریت بیش از دو سال است که با اشتغالزایی برای 95 نفر ماهانه 150هزار متر مربع انواع کاشی دیوار تولید می‌کند.

استاندار مرکزی از منطقه ویژه اقتصادی کاوه و توانمندی ها و ظرفیت های این منطقه از جمله توانمندی های گمرکی بازدید کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group