جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی خواستار ابقا و بازگشت بکار رییس برکنار شده دانشگاه آزاد ساوه شد و برکناری وی را اقدامی احساسی دانست.

سیدعلی آقازاده که با ارسال نامه ای خطاب به رییس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار ابقا و بازگشت رییس برکنار شده دانشگاه آزاد ساوه شده است، در اینباره به خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: اقدامی که درخصوص رییس دانشگاه آزاد ساوه صورت گرفته چندان از روی صبر و حوصله یک مسئول نبوده و برخوردی احساسی است.

وی با تاکید بر اینکه قطعا هرگونه تملق و چاپلوسی محکوم و مذموم است، افزود: با توجه به اینکه نصب تصاویر مسئولان ارشد دانشگاه آزاد با اندازه های بزرگ تر از عکس مسئولان ارشد کشور در چنین برنامه هایی در دانشگاه های آزاد دیگر استان ها و شهرهای کشور اتفاق می افتد، برخوردی اینگونه در قبال چنین اقدامی قابل قبول نیست و ما خواهان تجدید نظر در این تصمیم و ابقای رییس دانشگاه آزاد ساوه هستیم.

به گزارش ایسنا، در این نامه استاندار مرکزی خطاب به "فرهاد رهبر" آمده است: احتراما، براساس اطلاعات واصله، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به دلیل نصب تصاویر جنابعالی و ریاست محترم هیئت امنای آن دانشگاه در کنفرانس مطبوعاتی عزل گردیده است. هرچند ایشان اعلام نمودند که استعفا داده اند، اما هیچ منطق آگاهی این موضوع را نمی پذیرد.

اینکه تصاویر روسای دانشگاه آزاد در برخی مناسبت های آن دانشگاه بزرگتر از تصاویر مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم نصب گردد، موضوع جدیدی نبوده و مسبوق به سابقه می باشد، هرچند این مورد خلاف عرف بوده اما در برخی از نشست های مشابه آن دانشگاه در سطح کشور ملاحظه شده است.

مزید استحضار اینکه رییس برکنار شده یک شخصیت دانشگاهی و مورد تایید اکثریت مردم و مسئولان و دانشگاهیان در منطقه بوده و از سوابق علمی نیز برخوردار است.

ضمن تقدیر از موضع واقع بینانه جنابعالی در تقبیح روحیه تملق و تظاهر، خواهشمند است برای از بین بردن هر نوع ذهنیت و سوء برداشت و شائبه تسویه حساب غیر حرفه ای در شرایط موجود، دستور لازم درخصوص ابقا و بازگشت به کار نامبرده را در جایگاه قبلی صادر فرموده تا نسبت به ایجاد امید و وحدت در جامعه اقدام موثری صورت گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group