جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

همایش محیط اداری سالم با حضور جمع کثیری از بانوان ادارات و ارگانها در فرمانداری ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این همایش که به مناسبت 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب برگزار شد، با اشاره به مقام والا و کرامت زن در اسلام گفت: برخی بانوان متوجه عظمت شخصیت خود نیستند و عده‌ای به جای توجه به تفکرات اسلامی به دیگر تفکرات غربی توجه می کنند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام بالاترین مقام را برای زنان قایل شده است، عنوان کرد: بانوان مسلمان با الهام گیری از سبک زندگی اسلامی ضمن مصون ماندن از تهاجم فرهنگی دشمنان، در تربیت فرزندان خود منطبق با آموزه های دینی اهتمام داشته و نسل آینده جامعه را نیز از هجمه های غربی مصون نگه خواهند داشت.

وی حجاب را برای بانوان لازم و ضروری دانست و گفت: با پوشش اسلامی است که به زن به عنوان فردی با شان و کرامت انسانی در جامعه حضور خواهد داشت و توجهی غیر از اینگونه به زنان که در تفکرات غربی رایج است در شان زنان جامعه ما نیست.

امام جمعه ساوه با تاکید بر تربیت فرزندانی پاکدامن و با عفت تصریح کرد: وضعیت ظاهری جامعه باید به گونه ای باشد که زیبنده حکومت اسلامی بوده و زمینه ساز آرامش روانی و امنیت روحی شود.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ضربه زدن به بنبه اعتقادی و تضعیف ارزش های اسلامی است، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب خنثی شدن توطئه دشمن خواهد شد.

21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group