جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: روند توسعه شهری ساوه در گذشته نادیده گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدمهدی حسینی در آئین معرفی سه عضو جدید شورای اسلامی شهر ساوه با تاکید بر کم توجهی به توسعه شهری ساوه در گذشته، عنوان کرد: ساوه به دلیل برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور همواره کانون توجه پتانسیل صنعتی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ساوه به دلیل مزیت صنعتی بودن همواره قربانی صنعت شده است، اظهار کرد: به دلیل معطوف بودن نگاه شهرستان به حوزه صنعتی از سایر حوزه ها بویژه توسعه شهری غفلت شده است.

شهردار ساوه در ادامه گفت: شهر تاریخی و متمدن ساوه در دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر شرایط جدیدی را آغاز کرد که به مراتب متفاوت از چهار دوره گذشته شورای شهر بود به گونه ای که شرایط اقتصادی شهرداری متاثر از اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده متحول شد و با وارد شدن شوک درآمدی به مجموعه مدیریت شهری در کمتر ار چند ماه بودجه شهرداری نصف شد.

وی به تغییر مطالبات مردم و نیازهای شهروندان مطابق با رشد شهرنشینی اشاره کرد و افزود: رشد جمعیت شهر نشینی و پیامدهای منفی که به دلیل نبود زیرساخت های مناسب ناشی از کم توجهی در گذشته رخ داده است موجب شده است که ساوه با وجود تبدیل شدن به شهری بزرگ و برخوردار از مردمانی اصیل و تاریخ کهن اما آنچنان که باید و شاید رشد نکرده و به جایگاه واقعی خود نرسد.

حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم به عنوان افرادی صبور و توانمند یاد کرد که در این مقطع از کار شهرداری که با بحران مالی مواجه است با حمایت قاطع و تصمیم سازی مناسب به ساماندهی وضعیت موجود پرداخته اند.

وی عنوان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی اما پروژه‌های بزرگی در سطح شهر تعریف و اجرا شده است و با کمک و حمایت اعضای شورای شهر این روند ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز گفت: همدلی و خدمت صادقانه به مردم موجب جلب رضایت خدای تعالی خواهد شد.

سعیده محمودی افزود: شورای اسلامی شهر در دوره پنجم با هدف خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان فارغ از پرداختن به امور حاشیه ای نگاه خود را به برآوردن مطالبات مردم معطوف کرده است و با تعامل بین مجموعه شهرداری پروژه های متناسب با نیاز شهروندان را تعریف و اجرا خواهد کرد.

عبداله سالمی نخستین عضو علی البدل راه یافته به شورای اسلامی شهر ساوه نیز همکاری و همدلی بین شورا و شهرداری را عاملی برای رشد متوازن و همه جانبه شهر دانست و بر تصمیم‌گیری در اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در شهر تاکید کرد.

کبری طاهری دومین عضو علی البدل راه یافته به شورای اسلامی شهر ساوه نیز با تاکید بر اتکا شهرداری به درآمدهای پایدار برای خروج از بحران مالی افزود: راه اندازی کمیسیون صیانت از حقوق شهروندی، تقویت مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های مدیریت شهری، حفظ بیت‌المال و بهره‌گیری از نظرات نخبگان و فعالان حوزه شهری از جمله راهکارهای موثر برای رساندن ساوه به جایگاه واقعی است.

سیدحسن خدامی سومین عضو علی البدل راه یافته به شورای اسلامی شهر ساوه نیز با اشاره به تخصص و تجارب اعضای شورای شهر در حوزه‌های گوناگون عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری ساوه از امکانات و ظرفیت هایی بالایی در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات برخوردار است اما بحران مالی مانع از بهره گیری موثر از این ظرفیت هاست که باید با تلاش بیشتر و همفکری با تاکید بر نگاه تخصصی بهره برداری کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group