جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: امکان سنجی واگذاری بیمارستان علوم پزشکی ساوه به بخش دولتی در دست بررسی است.

دکتر عباس نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: رویکرد وزارت بهداشت و مسئولان استانی و شهرستانی انتخاب بهترین مکانیسم برای ادامه فعالیت بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه است که با رایزنی‌های بعمل آمده و تشکیل جلسات در وزارتخانه و مرکز استان و شهرستان به نظر می‌رسد واگذاری این مجموعه درمانی به بخش دولتی مناسب‌ترین و منطقی‌ترین راهکار باشد.

وی با تاکید بر نگاه دولت بر حفظ و حمایت از ظرفیت‌های درمانی بخش خصوصی به هر نحو ممکن، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این بیمارستان در چرخه ارائه خدمات درمانی باقی بماند.

رئیس علوم پزشکی ساوه ادامه داد: بیمارستان حضرت فاطمه (س) به عنوان یک بیمارستان بخش خصوصی در این شهرستان راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است که به دلیل برخی تنگناهای مالی با مشکلاتی مواجه شده است از این رو تلاش خواهیم کرد که ضمن برطرف کردن مشکلات این بیمارستان بهترین راهکار برای تداوم خدمات این مجموعه درمانی اتخاذ شود.

بيمارستان حضرت فاطمه(س)ساوه از سال 1391 با 15 درصد ظرفیت تاکنون فعال بوده است. این بیمارستان با برخورداری از پیشرفته‌ترین امکانات درمانی و دستگاه‌های مجهز پزشکی با 96 تخت بستری جزو بیمارستان‌های درجه یک کشور است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group