جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: بانک‌های عامل روند اعطای تسهیلات اشتغالزایی را تسهیل بخشند.

به گزارش اییسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ساوه گفت: طرح‌های اشتغالزایی زیادی در شهرستان ساوه مصوب شده که برای به نتیجه رسیدن آنها همکاری تنگاتنگ بانک‌های عامل ضروری است.

وی بیان کرد: طرح‌های اشتغالزایی از طریق دستگاه‌های اجرایی ارزیابی می‌شوند و پس از ثبت و جمع آوری در سامانه کارا برای تصویب به کارگروه ارائه شده و در مرحله بعد پرونده آنها در اختیار بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 درصد منابع دولت در بانک‌ها تامین اعتبار شده است، افزود: زحماتی که تصویب و ارجاع پرونده‌های اشتغالزایی روستایی به بانک‌های عامل کشیده شده با پرداخت به موقع تسهیلات به ثمر می‌رسد.

در این جلسه مصوب شد، کلیه بانک‌های عامل برنامه اشتغال روستایی و فراگیر موظفند مطابق مفاد دستورالعمل آیین نامه اشتغال روستایی و فراگیر ترکیبی از وثایق را از متقاضیان برای اخذ تسهیلات بپذیرند و صرفا وثایق ملکی شهری مورد نظر بانک نباشد. همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن راهنمایی متقضاییان فرآیند معرفی بانک، تکمیل مدارک نزد بانک، بررسی مشکلات متقاضیان را تا مرحله نهایی پرداخت وام رصد کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، کلیه بانک‌های عامل شهرستان موظفند هرگونه تغییرات مربوط به گردش بانکی طرح‌ها را در اسرع وقت در سامانه ثبت کنند و پرداخت وام به متقاضیان را تسریع بخشند. تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع و تسهیل روند پرداخت تسهیلات حداکثر همکاری را با متقاضیان اعمال کنند.

در پایان تعدادی طرح جدید در بخش جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن و ورزش، جوانان و بهداشت و درمان به تصویب کمیته فنی شهرستان رسید.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group