جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

مدیر مرکز جهاددانشگاهی ساوه گفت: کارگاه آموزش عکس خبری ویژه مدیران روابط عمومی و عکاسان خبری این شهرستان برگزار شد.

رضا معماریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: این کارگاه با همکاری فرمانداری ویژه ساوه و جهادانشگاهی و با حضور 21 نفر از مدیران روابط عمومی ادارات و عکاسان خبری بصورت رایگان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی دو ساعته با مربیگری "رسول فرقانی" از مربیان جهاددانشگاهی ساوه در حوزه عکاسی برگزار و به صورت تئوری و عملی مباحثی در خصوص الزامات عکاسی خبری و باید و نبایدهای این رشته مطرح شد.

معماریان اظهار کرد: در این کارگاه مباحثی در خصوص آماده سازی و تنظیمات دوربین قبل از عکاسی، پیش‌بینی کردن مکان و زمان اتفاقات مهم در حین عکاسی، کادر بندی و اصول صحیح کادربندی و فعالیت صحیح و به موقع در حین عکاسی خبری نیز مطرح شد.

وی گفت: در ادامه این کارگاه راهکارهای خرید دوربین مناسب و خطاهای فنی که عکاسان خبری در حین عکاسی انجام می‌دهند بیان شد.

مدیرجهاددانشگاهی ساوه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های اصول اولیه خبرنویسی ویژه مدیران روابط عمومی و خبرنگاران شهرستان در گذشته اظهار کرد: برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی خبرنویسی و عکاسی خبری عاملی برای توانمند شدن مجموعه روابط عمومی و خبرنگاران شهرستان خواهد شد.

وی با تاکید بر استمرار برگزاری این دوره‌های آموزشی تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری فرمانداری، کارگاه آموزشی تیترنویسی، گزارش نویسی، اصول مصاحبه و درست نویسی در خبر را با دعوت از اساتید مجرب خبرگزاری ایسنا در آینده نزدیک برگزار کنیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group