چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران به منظور براندازی نظام اسلامی و نابودی ملت است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه از تحریم به عنوان یک سلاح برای مقابله جبهه استکبار در برابر جبهه حق و براندازی نظام اسلامی تعبیر کرد و افزود: امروز جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا برنامه ریزی های خود را به منظور انزوای نظام اسلامی و مقابله با آن اجرا می‌کند و صراحتاً اعلام کرده است که آنقدر تحریم و فشار اقتصادی را بر مردم ایران گسترش می دهیم تا این کشور پای میز مذاکره حاضر شده و تسلیم ما شوند.
 
وی افزود: برای عملی شدن توطئه استکبار جهانی، منافقین و کشورهای مرتجع عربی نیز با حمایت مالی و توطئه افکنی و تبلیغات سوء علیه ملت ایران عده ای را اجیر کردند که با جنجال، تهدید و ارعاب اقتصاد و بازار ایران را به اغتشاش بکشانند.
 
وی با تاکید بر اینکه بخشی از آشفتگی بازار و اوضاع نامطلوب اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اروپاست عنوان کرد: یک طرف این اغتشاشات آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به عنوان جبهه استکبار قرار گرفته و طرف دوم آن کشورهای مرتجع عرب به ویژه آل سعود خبیث و ضلع سوم آن منافقین سلطنت طلب هستند که به عنوان ایادی استکبار جهانی به دنبال ایجاد تنش و التهاب در اقتصاد ایران هستند که متأسفانه در این میان حرف مردم با غیرت و حق آنها مغفول مانده است.
 
امام جمعه ساوه در ادامه به حوادث تیرماه از جمله شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در فاجعه هفتم تیر و سوء قصد به مقام معظم رهبری و همچنین حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و به افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: در هر جرم و جنایتی که در منطقه خاورمیانه علیه کشورهای اسلامی و در کل جهان صورت می گیرد ردپای آمریکا مشاهده می شود. منافقین در کشور ما هزاران انسان بیگناه و غیر نظامی را ترور کردند و آمریکا از آنها حمایت کرد و همچنان این حمایت ها ادامه دارد.
 
وی تأکید کرد: همه اغتشاشات در کشور ما با کمک منافقین و حمایت و هدایت استکبار جهانی صورت گرفته است و همچنان حمایت آمریکا ادامه دارد آن وقت ادعای حقوق بشر دارند، آیا حق  ملت ایران نیست که طوفانی تر از همیشه بر سر آمریکا فریاد بکشند و شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.
 
خطیب جمعه ساوه در ادامه با اشاره به تشدید جنگ اقتصادی توسط استکبار جهانی علیه ملت ایران تصریح کرد: مسئولان در شرایط بحرانی اقتصادی دچار غفلت شده اند در حالیکه دشمن به طور جد از تمامی ظرفیت خود برای پیروزی در این جنگ استفاده می‌کند از این رو نباید مسئولان با کوتاهی و پرداختن به امور حاشیه ای از این نبرد سخت غفلت بورزند بلکه باید با تدبیر و مدیریت بازار و استفاده از تمامی ابزارهای نظارتی و قانونی اجازه سوء استفاده از بازار التهاب تنش در قیمت‌ها را ندهند.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به تبعات و تاثیرات نامطلوب بی توجهی و بی برنامگی در شرایط موجود کشور به بیان راهکارهایی برای خروج از شرایط بغرنج اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز زمان درگیر شدن با هم نیست . 
 
وی اظهار کرد: بصیرت و هوشیاری مسئولین و مردم و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای مقابله با دشمن در کنار تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اتحاد و همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن، ترمیم کابینه و روی کار آمدن تیم اقتصادی قوی انقلابی با روحیه جهادی از مهم ترین راهکار هاست.
 
وی با بیان اینکه با رودربایستی و تعارف نمی توان کشور را اداره کرد گفت: رئیس جمهور به فکر اوضاع اقتصادی و معیشت مردم باشد و به جای اصلاح در ساختار دولت و تأسیس وزارتخانه های جدید به ترتیب کابینه و اصلاح آن اقدام کند و با نظارت جدی بر کارگزاران حکومت به فکر حل مشکلات مردم باشد.
 
امام جمعه ساوه در ادامه با تأکید بر همدلی و همکاری مجلس با دولت تصریح کرد: مجلس به جای استیضاح رئیس جمهور چند وزیر بی حال و ناتوان را استیضاح کند.
 
وی خواستار برخورد با عوامل فساد  در کشور شد و افزود: مردم صفشان را از اغتشاشگران جدا کردند و بازاری های  فهیم اجازه ندادند و نخواهند داد منافقین و اراذل بازار را تعطیل کنند.
 
خطیب جمعه ساوه با تأکید بر اینکه دولت و قوه قضائیه باید امنیت بازار کسب و کار را فراهم کنند افزود:  قوای سه گانه تمام تلاششان برای بهبود معیشت مردم داشته باشند و مفسدین اقتصادی را در ملاء عام و جلوی چشم مردم مجازات کنید. با مردم مدارا کنید ولی با اراذل و اوباش و اغتشاشگران قاطعانه برخورد کنید.
 
وی در ادامه خطاب به آمریکایی‌ها گفت: دل بستن به اغتشاشات برای اینکه ایران پای میز مذاکره ذلت بار بازگردد حماقت است ملت ما شرافت و دیانت خود و عزت نظام اسلامی را به مذاکره نخواهد گذاشت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group