سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه معاونین، رئیس دادگستری و دادستان ساوه و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان به دیدار دو خانواده شهید ساوجی رفتند .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مسئولان قضائی ساوه با حضور در منزل خانواده شهیدان مرادعلی قره شیخلو و اهلعلی فتحی از شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی با خانواده آنان دیدار و گفت و گو کردند .

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این دیدار به تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها اشاره کرد و گفت: اسلامی بودن انقلاب اسلامی و اهدافی که برای آن ترسیم شده است وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب هاست .

حجت الاسلام قاسم عبداللهی اظهار کرد: تاسی به فرهنگ حسینی که همانا فرهنگ ایثار و شهادت است از جمله شاخصه های مهم انقلاب اسلامی است .

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری شهداست و بنیاد انقلاب براساس دایم ستیزی با استکبار نهاده شده است و بر همین منوال ادامه خواهد داشت .

حجت‌الاسلام عبداللهی افزود: تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود داشته باشد نبرد بین جبهه حق و کفر با تاسی بر فرهنگ ایثار و شهادت ادامه خواهد یافت .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند تصریح کرد: مسئولان در خدمت به خانواده معزز شهدا از همه توان خود استفاده کنند .

به گزارش ایسنا رئیس دادگستری ساوه عزت و اقتدار اسلامی را مرهون ایثارگری خانواده معظم شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند .

هادی ملکی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا کمتری کاری است که در قبال ایثارگری جوانان این مرز و بوم صورت می گیرد و موجب احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group