جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استانی و شهرستانی و دانش آموزان نخبه و خلاق از برگزیدگان چهارمین دوره المپیاد هوش خلاق ریاضی و مسابقات علمی و فرهنگی در ساوه تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم رشد و توسعه علمی و فرهنگی هر جامعه را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت هوشمند و هدفگذاری مناسب و مرهون تلاش و پشتکار فرهیختگان و مدیران دانشور، به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت دانست.

مجتبی حیدری یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش را ارائه فرصت‌های برابر برای دانش آموزان بیان کرد و افزود: شناسایی استعدادها و توانمندی‌ها و اعتقاد راسخ و باور قلبی به این توانمندی‌ها موجب شکوفایی و رشد علمی خواهد شد.

وی با تجلیل از خدمات علمی و پژوهشی پژوهش سرای شهید اسدی ساوه تصریح کرد: پژوهش‌سراهای دانش آموزی به عنوان کانون تأمین بسترهای رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت‌های فردی و گروهی دانش آموزان نقش به سزایی در تقویت و تعمیق روحیه خودباوری در دانش آموزان دارد.

حیدری گفت: یکی از اهداف مهم پژوهش‌سراها ترویج فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان است و پژوهش سراهای دانش آموزش استان مرکزی توانسته‌اند در این راستا گام های مهم و اساسی بردارند.

به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: پژوهش‌سرای دانش آموزی شهید اسدی شهرستان ساوه، در سال 1396 به عنوان پژوهش سرای برتر وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد .

ابراهیم فراشیانی افزود: کسب رتبه برتر کشوری پژوهش‌سرای شهید اسدی ساوه نشانگر ذهن خلاق و پویای دانش آموزان دارد.

وی با تاکید بر اشاعه پژوهش در سنین مختلف اظهار کرد: خوشبختانه در ساوه این رویه گسترش یافته و دانش‌آموزان برخوردار از هوش بالا و خلاقیت به امر پژوهش در گروه سنی مختلف روی آورده‌اند.

فراشیانی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز به پژوهش در حوزه علوم قرآنی و دینی داریم، تصریح کرد: پژوهش‌سرای شهید اسدی ساوه از ظرفیت و توانمندی بالایی برای پرداختن به این حوزه دارد.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید اسدی ساوه نیز از هوش بالا و استعدادهای بالقوه دانش آموزان ساوجی خبر داد و افزود: تقویت حوزه پژوهش و بالفعل کردن استعدادهای دانش آموزان موجب شکوفایی استعدادها شده و تقویت بنیه علمی آنان می شود.

عبدالرضا حامدی خواه تصریح کرد: هدف از برگزاری آزمون‌های علمی را شناسایی و پرورش توانمندی های دانش آموزان خلاق، ایجاد نشاط و رقابت سازنده، حرکت پویای علمی و فرهنگی در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان دانست.

وی با تاکید بر اینکه افزون بر هزار نفر در پژوهش سرای دانش آموزی شهید اسدی ساوه فعالیت می‌کنند، گفت: کسب عناوین برتر در مسابقات علمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و نیز جشنواره روش‌های برتر تدریس از دیگر موفقیت‌های شهرستان ساوه است.

حامدی‌خواه بیان کرد: به منظور ارتقاء بنیه علمی دانش‌آموزان مسابقات علمی فصلی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه با همکاری سرگروه‌های آموزشی در حال اجراست.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان چهارمین دوره المپیاد هوش خلاق ریاضی و مسابقات علمی و فرهنگی در ساوه تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group