جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال از سینمای ساوه پخش خواهد شد.

حسین محمودی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده مسابقات جام جهانی از طریق سینمای ساوه پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی بعمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مسابقات جام جهانی فوتبال شامل بازی‌های تیم ملی کشورمان و دو مسابقه نیمه نهایی و مسابقه فینال پخش خواهد شد.

محمودی فر اظهار کرد: پخش مسابقات جام جهانی برای نخستین بار از طریق سینما در این شهرستان صورت می‌گیرد و قطعا مورد استقبال علاقمندان به ورزش قرار خواهد گرفت.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه با شرکت 32 تیم در هشت گروه آغاز شده و تیم ملی ایران که برای پنجمین بار است در مرحله نهایی رقابت های جام جهانی شرکت می‌کند در گروه دو این بازی ها با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه است .

تیم ملی ایران جمعه (25 خرداد) در ساعت 19.30 در نخستین دیدار خود به برابر تیم ملی مراکش به پیروزی دست یافت. دومین بازی ایران روز 30 خرداد برگزار خواهد  و براین اساس پخش بازی های ایران در جام جهانی در سینمای ساوه با 6 روز تاخیر رقم خواهد خورد.

ساوه تنها یک سینما دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group