شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد ماه سه هزار نفر از شهرستان ساوه برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام راحل عازم حرم روح الله در پایتخت کشور خواهند شد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرگزی گفت: در کنار این اعزام در مرکز شهرستان برنامه های متعددی در پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) انجام خواهد گرفت و سپاه ناحیه ساوه به اتفاق دستگاه‌های فرهنگی با تعامل این برنامه ها را اجرا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز عشق به خمینی(ره) در جامعه اسلامی ما موج می‌زند و این مردم امام (ره) خود را از یاد نبرده‌اند، عنوان کرد: امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل استکبار ایستاد و محبوبیت امام (ره) در جامعه به واسطه این بود که این مرد خدایی به خاطر استقلال و عزت این مردم تمام توان خود را به کار گرفت.

رسولی با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی به جهان و کشورهای منطقه صادر شده است گفت: این همان انقلابی است که امام (ره) با تحمل سختی‌ها، تبعیدها و ظلم رژیم شاهنشاهی، آن را پایه گذاری کرد و مشکلات را به جان خرید تا این مردم از دست مستکبران عالم نجات یابند.

وی در پایان از آحاد و اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده پرشور در آئین‌های گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد و همراهی و شرکت یکپارچه برای تجدید میثاق با امام راحل (ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری دعوت بعمل آورد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group