سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث شهرک صنایع تبدیلی در آوه صادر شد و این منطقه به عنوان پایلوت کشوری در حوزه صنایع تبدیلی انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از اولین و بزرگترین شهرک گلخانه ‌ ای خصوصی ایران در شهر آوه از توابع شهرستان ساوه، عنوان کرد: در جریان بازدید مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی از این شهرک گلخانه ای به دلیل ظرفیت بالای این منطقه مجوز احداث شهرک صنایع تبدیلی در مجاورت این شهرک صادر و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید وزیر جهادکشاورزی از چهار واحد فعال ساوه و زرندیه در حوزه کشاورزی اظهار کرد: مطالبات کشاورزانی که در جهت تولید قدم برداشتند در این بازدید مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین کارخانجاتی که اقدام به تولید کود و سموم می کند و از لحاظ تنوع در تولید و محصول در خاورمیانه کم نظیر است در شهرستان زرندیه در حال احداث است که ایران را نسبت به تامین کود و سموم به خارج از کشور بی نیاز می کند.

منصوری به تولید بذر با روش‌های نوین و علمی در زرندیه اشاره کرد که مورد بازدید وزیر جهادکشاورزی قرار گرفت و مطالبات تولیدکنندگان نیز مطرح و دستورات لازم صادر شد.

وی در خصوص توسعه کشت گلخانه‌ای در منطقه خشکرود زرندیه نیز گفت: در جریان این بازدید به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سطح زیر کشت گلخانه‌ای در این منطقه از 10 هکتار به 50 هکتار افزایش یافته و تولیدات به کشورهای آسیایی و عربی صادر می شود.

وی به تخصیص برق مورد نیاز و گاز در شهرک گلخانه‌ای آوه اشاره کرد و افزود: با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، این منطقه به عنوان پایلوت کشوری در حوزه کشت گلخانه ای و صنایع تبدیلی انتخاب خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group