پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس رژه موتوری و خودرویی بسیجیان ساوه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، اين مراسم با همراهی اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی از مقابل سپاه ناحیه ساوه آغاز شد و پس از طي مسيرهاي بلوار شهید بهشتی، خیابان فردوسی، خیابان شریعتی، میدان مادر، میدان امام (ره)، خیابان ولیعصر(عج) و میدان عاشورا به گلزار شهدا ختم شد و شرکت‌کنندگان با حضور در گلزار شهدای امامزاده سیدعلی اصغر(ع) ساوه ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این آیین گفت: رژه موتوری و خودرویی بسیجیان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه با هدف به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان و گرامیداشت حماسه غرورآفرین سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و نیز ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی عنوان کرد: سوم خرداد و عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان شد نقطه عطفی در استمرار پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران سراسر افتخار ۸ سال دفاع مقدس بود و در تاریخ مقاومت و ایثارگری ملت ایران ماندگار شد.

وی از سوم خرداد به عنوان یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یاد کرد که حضرت امام (ره) در شان این روز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زد و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتها منطقه حمایت می شد را محکوم به شکست کرد.

وی پیام سوم خرداد را استکبار ستیزی انقلابی گری با تفکر بسیجی و اطاعت محض از ولی فقیه بیان کرد و افزود رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با نصب العین قرار دادن این ویژگی ها ونیز اخلاص و ایمان توانستند حماسه ای در دنیا رقم بزنند که تمامی معادلات نظامی را تغییر داد و منجر به تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی شد.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه تأکید کرد آنچه موجب استمرار نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی تشکیل این انقلاب می‌شود ولایتمداری و استکبار ستیزی است و تا مادامی که گوش به فرمان ولی فقیه داده و نسبت به توطئه دشمنان با بصیرت و هوشیاری مقاومت کنیم انقلاب اسلامی شتابان به سمت تحقق اهداف خود حرکت خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group