جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور خودروسازان بزرگ خارجی و داخلی ساوه قطب خودروسازی کشور خواهد شد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: در حال حاضر فاز دوم شرکت کاریزان خودرو یکی از بزرگترین واحدهای خودروساز‌ی ایران در کیلومتر هفت آزادراه ساوه تهران در حال احداث است و با سرمایه‌گذاری داخلی و تکنولوژی روز دنیا در قالب بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحد طی 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این شرکت توان ساخت 32 خودرو در ساعت را دارد در حالی که خودروسازان فعلی فعال در ساوه تنها توان تولیدی به میزان یک‌سوم یا یک‌چهارم خط تولید این شرکت را دارند.

منصوری تصریح کرد: این کارخانه در فضایی به مساحت 450 هزار مترمربع و 200 هزار مترمربع سوله و فضای کاری احداث می شود و یکی از بزرگترین خودروسازان منطقه خواهد بود. در این واحد از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته می شود و خط رنگ آن بدون استفاده از آب فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: قرارداد احداث خط رنگ شرکت امضا شده است. راه اندازی این خط نقطه عطفی در بحث تکنولوژی خودروهای جدید با روش‌های نوین رنگ‌کاری و با کیفیت مطلوب خواهد بود. این شرکت در هشت سالن تولیدی با ظرفیت ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر احداث می‌شود.

  منصوری اظهار کرد: این واحد خودروسازی توان ساخت خودرو شاسی بلند را نیز دارد و بدون بهره گیری از سرمایه‌گذاری خارجی نقطه عطفی در صنعت ساوه ا رقم می‌زند که می‌تواند با شرکت رنو فرانسه در ساوه رقابت داشته باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احداث این کارخانه به همراه فعالیت دیگر خودروسازان در این شهرستان، ساوه را به قطب خوردو‌سازی ایران تبدیل خواهد کرد، گفت: صنعت خودروسازی از حمایت کامل شهرستان برخوردار است و طی صحبت‌های انجام شده با وزیر صنعت تلاش بر اینست که با استقرار صنایع بزرگ خودروسازی در ساوه این شهرستان قطب خودروسازی کشور شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group