چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه شهرستان ساوه با حضور جمعی از مسئولان به همت فرمانداری و شهرداری این شهر برگزار شد .

به گزارش ایسنا منطقه مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این آیین به نقش روابط عمومی‌های کارآمد در حوزه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اشاره کرد و با تاکید بر تعامل موثر روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه گفت: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران به عنوان دو کانون مهم در نظام ارتباطی و آگاهی بخشی به جامعه نقش موثری در ارتقای سطح اطلاعات مردم و تنویر افکار عمومی برعهده دارند.

محمدرضا منصوری با تاکید بر فعالیت برون‌سازمانی روابط عمومی ها اظهار کرد: مهمترین رسالت و مأموریت‌های روابط‌عمومی‌ها در بعد برون سازمانی ارتباط موثر و پویا با رسانه‌های جمعی است تا هدف و مقصود اصلی فعالیت این مجموعه به خوبی به جامعه منتقل شود.

وی تصریح کرد: نقش و کارکرد رسانه ها وقتی در جامعه متجلی و‌ نمایان می‌شود که آنها بتوانند از روابط عمومی ها به عنوان یک شریک رسانه‌ای در انجام اطلاع رسانی دقیق بهره برداری کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت در ادامه به راه‌اندازی نخستین دانشگاه دولتی در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: فعالیت این دانشگاه در رشته مهندسی از ابتدای سال تحصیلی جدید ویژه دانشجویان مرد آغاز می شود و درصدد هستیم رشته‌های دیگری را برای تحصیل دانشجویان زن به مجموعه دانشگاه دولتی ساوه اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا فرماندار ساوه نیز گفت: مدیران روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند و به نوعی عملکرد حاکمیت را به اطلاع مردم می‌رسانند.

محمد بهاروند اظهار کرد: هرچقدر روابط عمومی‌ها با نشاط و انگیزه و نیز از سر دلسوزی و صداقت در خدمت ادارات و مردم و اصحاب رسانه باشند پروسه تحقق کردن مطالبات مردم و حل مشکلات آنان تسهیل خواهد یافت.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از روابط عمومی ها و رسانه ها این است که مشکلات آنان را با صداقت و دلسوزانه به گوش مسئولان برسانند و اگر مطالبات مردم به درستی و با صداقت مطرح شود قطعا مسئولان با خدمت صادقانه درصدد اجرایی شدن آنها برخواهند آمد.

وی از روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه تمام نمای عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در رفع شائبه‌ها و جلوگیری از شایعه افکنی‌ها در جامعه دارند که اگر بتوانند در این حوزه به رسالت واقعی خود عمل کنند قطعاً مورد رضایت مردم و تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

فرماندار ساوه تأکید کرد: باید با مردم صادق باشیم و مشکلات آنان را دلسوزانه و صادقانه بررسی و برطرف کنیم و کوشش کنیم تا در سایه اتحاد و همدلی رضایت مردم که همانا رضایت خدای تعالی است را فراهم کنیم.

وی در ادامه خواستار برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی به منظور ارتقای سطح اطلاع رسانی و حرفه‌ای شدن خبرنگاران و مدیران روابط عمومی در انعکاس دقیق اخبار شد.

به گزارش ایسنا مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی نیز سیاست دولت در عرصه اطلاع رسانی را مبتنی بر شفافیت پاسخگویی و تعامل با همه ذینفعان دانست که رسانه ها و روابط عمومی ها از جمله ذینفعان هستند.

مصطفی عرب اظهار کرد: شفافیت و صداقت دو‌ الویت مهم دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع‌رسانی و خبررسانی است.

وی در ادامه بر موضوع آموزش و توانمندسازی روابط عمومی ها و رسانه ها تاکید کرد و افزود: آموزش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رویکرد مهمی است که باید در راستای توانمند شدن آنها اجرایی شود.

عرب به پتانسیل مطلوب ساوه در حوزه کشاورزی صنعتی اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی و رسانه ها نقش مهمی در انعکاس ظرفیت‌ها و مزیت‌های این شهرستان برعهده دارند.

وی گفت: نتیجه موثر فعالیت های روابط عمومی ها و رسانه ها در شهرستان ساوه موجب شده است که روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر استانی را کسب کند.

شهردار ساوه نیز از روابط عمومی‌ها به عنوان ابزار کارآمد و مناسب برای اجرای اهداف سازمانی یاد کرد و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان پدیده نوظهور در تعامل با رسانه‌ها وظیفه انعکاس اخبار و رویدادهای سازمانی به مخاطبان را برعهده دارند و به قدری نقش این قشر حساس و با اهمیت است که پیشانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شوند.

سید مهدی حسینی با اشاره به وضعیت بحران مالی که در گذشته به شهرداری ساوه تحمیل شده بود اظهار کرد: همدلی و همراهی رسانه ها نقش موثری در خروج شهرداری از بحران مالی به همراه داشت .

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات مدیران روابط عمومی و رسانه های شهرستان تجلیل به عمل آمد، همچنین به دلیل عملکرد مناسب و تاثیرگذار فرمانداری ویژه ساوه در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها و تکریم ارباب رجوع در حوزه روابط عمومی، از سوی استاندار استان مرکزی لوح تقدیری به محمد بهاروند فرماندار این شهرستان اهدا شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group