جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور جمعی از مسئولان، صاحبان صنایع و خیرین، جشن گلریزان با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رییس دادگستری شهرستان ساوه در این مراسم گفت: برخی افراد مرتکب جرایمی می‌شوند که خارج از اراده آنان است و منجر به بازداشت آنان می شود، در این میان زندانی شدن سرپرست خانواده تبعاتی برای خانواده بوجود می‌آورد.

هادی ملکی اظهار کرد: فرهنگ سازی و تقویت حس نوعدوستی با هدف ترویج انفاق از جمله اهداف برگزاری جشن گلریزان است که بدنبال اشاعه فرهنگ علوی به منظور تحکیم بنیان خانواده بوده و جامعه هدف آن زندانیان جرایم غیرعمدی و مالی است که به سبب مشکلات اقتصادی در زندان بسر می‌برند.

وی عنوان کرد: تشکیل ستاد دیه یک اقدام ارزشمند به منظور بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای آزادی تعداد زیادی از زندانیانی است که محکوم به جرایمی شامل تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و سایر محکومیت‌های مالی هستند.

رئیس دادگستری ساوه در ادامه تصریح کرد: مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، صرفا کمک به آزادی یک شخص نیست بلکه از خطراتی که خانواده آنان را تهدید می‌کنند جلوگیری کرده و موجب نجات خانواده آنان می‌شود.

وی افزود: کمک به برطرف کردن گرفتاری‌های مردم از سنت‌های حسنه دین مبین اسلام است و مردم نیکوکار و نوعدوست شهرستان ساوه نیز در این امر همواره پیشگام هستند به گونه‌ای که میزان مشارکت خیرین ساوه در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد رتبه برتر استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group