شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

مدیرکل ستاد دیه استان مرکزی گفت: براساس هماهنگی که با دفتر آستان قدس رضوی در استان بعمل آمده است، افرادی که در آزادسازی زندانیان مشارکت داشته باشند به عنوان خادمین افتخاری حرم امام رضا (ع) محسوب و در سفر به مشهد مقدس مفتخر به خدمت به آستان مقدس حضرت رضا (ع) خواهند شد.

به گزارش ایسنا، محمدحسن حسین بیگی در مراسم جشن گلریزان که با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ساوه برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته 55 نفر از محکومین جرایم غیر عمد ساوه به غیر از محکومین نفقه با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ساوه آزادسازی بالغ بر 70 درصد زندانیان جرایم غیرعمد از طریق اختصاص منابع مالی از محل مشارکت خیرین و نیز اخذ رضایت شاکیان صورت گرفته است؛ گفت: ساوه در حالی از نرم 70 درصدی در این حوزه برخوردار است که میانگین کشوری مشارکت مالی خیرین و رضایت شاکیان حدود 40 درصد است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۳۱ میلیون تومان در جشن گلریزان ساوه جمع آوری شد و برای آزادسازی زندانیان بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان از منابع ستاد دیه پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد دیه استان مرکزی، با تاکید بر اینکه ساوه در حوزه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان شاخص استان مرکزی به شمار می‌رود، گفت: با مشارکت خیرین و تلاش ستاد دیه شهرستان ساوه هم اکنون آمار زندانیان جرایم غیرعمد در ساوه 50 درصد کاهش یافته است و امیدواریم با مشارکت بیشتر خیرین تعداد محدودی از این زندانیان که در زندان هستند نیز آزاد شوند.

در این مراسم بالغ بر 150 میلیون تومان از سوی صاحبان صنایع و خیرین ساوجی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تعهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group