جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساوه به دلیل نداشتن کنارگذر تنها شهر کشور است که ورود کامیون به داخل شهر ممنوع نیست و تردد وسایط نقلیه سنگین از داخل شهر صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از کنارگذر در حال احداث ساوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهر تکمیل کنار گذر به منظور ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر، کاهش آلودگی، کاهش ترافیک و جلوگیری از تخریب زیرساخت‌های شهر ناشی از تردد کامیون است.

وی با اشاره به همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در بهره برداری از این کنار گذر، اظهار کرد: امیدواریم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما بخش اعظمی از این پروژه اجرایی شود و هرچه سریعتر زیر بار ترافیکی برود.

منصوری با اشاره به اجرای کنارگذر ساوه به صورت بتنی به عنوان طرح پایلوت کشوری به منظور صرفه جویی در هزینه زیرسازی و آسفالت و دوام بیشتر آن ادامه داد: حدود پنج هزار تن بتن برای اجرای سه کیلومتر از یک باند این طرح نیازمند بود که قرار شد تامین شود.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی اظهار کرد: با وجود محدودیت بودجه‌ای اما اجرای این پروژه سرعت خوبی داشته است و امیدواریم با تخصیص اعتبار زمینه بهره برداری سریع آن فراهم شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: با احداث باند دوم این کنارگذر مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن ساوه نیز از این محور خواهد بود و می تواند نقش مهمی در سهولت تردد مردم تا ایستگاه راه آهن ایفا کند.

وی با اشاره به مصوبه تخصیص 17 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه گفت: امیدواریم این میزان بودجه تخصیص پیدا کند و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

منصوری در ادامه از اختصاص قیر برای تعریض و بهسازی برخی از محورهای شهرستان نظیر ساوه به غرق آباد و ساوه به مامونیه خبر داد و گفت: ساوه شاهراه اصلی کشور است و بهسازی و بهبود محورهای ارتباطی موجب سهولت و ایمنی در تردد و کاهش تلفات جاده‌ای در حوزه های ارتباطی این منطقه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در سال های گذشته به حوزه راه های ارتباطی ساوه و زرندیه کمتر توجه شده است، گفت: ساوه و زرندیه از لحاظ وسعت، شهرستان‌های اول و دوم استان با حدود 400 روستا بوده و نیازمند توجه بیشتر هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group