چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، درآمد عوارضی آزاد راه تهران ساوه از شهرستان خارج نشده و تماما در حوزه استحفاظی ساوه و زرندیه هزینه می‌شود .

محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در گذشته درآمد حاصله از عوارضی آزادراه ساوه تهران به نسبتی که تعیین شده بود در حوزه استان تهران و مرکزی هزینه می‌شد و کل درآمد حاصله سهم استان مرکزی به مرکز استان واریز می‌شد .

وی ادامه داد: از آنجاکه بالغ بر 70 درصد طول آزادراه تهران ساوه در حوزه استحفاظی شهرستان‌های ساوه و زرندیه قرار دارد و تنها 30 درصد مسیر در حوزه استان تهران است اما بخش اعظمی از درصد درآمدی که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شد به استان تهران اختصاص می یافت و نزدیک به 30 درصد درآمد سهم ساوه بود .

منصوری تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و دستور قضایی از سوی دادستان شهرستان ساوه به عنوان مدعی العموم قرار بر این شد که سهم هر حوزه استحفاظی به نسبت طول مسیر آزادراه مشخص شود و با توجه به اینکه بخش اعظمی از این مسیر مواصلاتی در ساوه و زرندیه بود 70 درصد سهم درآمد عوارضی این اتوبان به ساوه و زرندیه اختصاص یافت .

وی بیان کرد: در گذشته به دلیل سهم اندک ساوه و زرندیه از درآمد حاصله از عوارضی نسبت به ساماندهی و ارتقای خدمات رفاهی و ایمن شدن این محور ارتباطی اقدام موثری صورت نمی‌گرفت اما با پیگیری‌های صورت گرفته سهم این دو شهرستان افزایش یافته و عملیات نصب روشنایی و نیز درختکاری و سایر خدمات مربوطه صورت خواهد گرفت .

منصوری این اقدام را امری در راستای استیفای حق مردم دانست و گفت: با هزینه کرد کامل درآمد عوارضی حق از دست رفته مردم ساوه و زرندیه را بازگردانده شده و زمینه بهره مندی بیشتر مردم از خدمات این آزادراه فراهم می شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group