پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: شیوه‌های گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در بین ادارات و در دستگاههای اجرایی برجسته شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جریان بازدید اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه از بیمارستان شهید مدرس این شهرستان به منظور بررسی نحوه احیای این فریضه در این مرکز درمانی گفت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت بیماران از مصادیق امر به معروف است.

وی بیان کرد: ارتقای سطح رضایتمندی و پاسخگو بودن مسئولان یک اصل و وظیفه است که موجب رضایت خدای تعالی و تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی و حاکمیت خواهد شد.

امام جمعه ساوه گفت: براساس آیات و روایات گسترش معروف جامعه را آباد و اشاعه منکر روابط را نابسامان می‌کند. براین اساس باید معروفات طرد شده و منکرات رایج شده را احصا و برای احیای این فریضه دینی تلاش کرد.

وی گفت: یکی از وظایف ستاد احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بازدید از مراکز عمومی و بررسی شاخص‌هاست تا نحوه انجام خدمات به موقع و مناسب بررسی و بر رعایت شئونات اسلامی تاکید شود.

وی عملکرد بیمارستان شهید مدرس ساوه را در این حوزه مطلوب ارزیابی کرد و بر ادامه این روند با هدف ارتقای سطح رضایت مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: یکی از اقدامات ستاد که از مصوبات جلسات آن به شمار می رود سرکشی از ادارات در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ پاسدار سرهنگ علی رسولی اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی در محیط کاری و تکریم ارباب رجوع از جمله اصولی است که در محیط های کاری عمومی مورد بررسی ستاد قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: سلامت در کنار امنیت دو نعمتی است که اگر تامین نشود جامعه دچار اختلال می شود و شورای امر به معروف و نهی از منکر به دنبال تقویت شاخص هایی است که رضایت مردم جلب شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشکده و بالتبع آن در بیمارستان شهید مدرس خبر داد و گفت: تمامی دستورالعمل‌های اعلامی به این شورا از طریق رده های بالا و وزارت بهداشت مطابق مقررات اجرایی می شود.

دکتر عباس نیک روش به کمبود پرستار مرد در بیمارستان شهید مدرس اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود پرستار مرد تلاش شده است تا خدمات پرستاری به مردان توسط پرستاران مرد انجام و موازین شرعی رعایت شود.

در جریان این بازدید اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این حوزه قرار گرفتند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group