شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: فعالیت بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه از صبح امروز 16 فروردین ماه 97 پس از یکماه تعطیلی، از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در گفت‌و‌گو با خبرنگاران عنوان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی حضرت فاطمه (س) ساوه از نیمه دوم اسفندماه سال 1396 به دلیل مشکلاتی از جمله مطالباتی که از سازمان‌های بیمه و مشکلات مالی که داشت، تعطیل و ادامه خدمت‌رسانی این مجموعه درمانی متوقف شده بود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از تعطیلی این بیمارستان جلسه‌ای در فرمانداری ساوه با حضور مسئولان ذیربط و همزمان در استانداری با حضور معاون استاندار و مدیران بیمه‌های استانی تشکیل و بر ضرورت بازگشایی مجدد بیمارستان تاکید شد.

وی اضافه کرد: بیمارستان حضرت فاطمه (س) تنها بیمارستان بخش خصوصی شهرستان ساوه است که بهره‌مندی از خدمات این بیمارستان با توجه به هتلینگ و تجهیزات پزشکی برای مردم این شهرستان ضرورت دارد و تلاش شد تا وقفه‌ای در ادامه خدمات‌دهی از سوی این مجموعه درمانی صورت نگیرد و به عنوان مکمل بخش دولتی خدمات درمانی را ارائه دهد.

بهاروند تصریح کرد: همکاری بیمه‌ها و دانشکده علوم پزشکی ساوه با حمایت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و نیز همکاری مدیریت بیمارستان خوشبختانه تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات موجود در بیمارستان اتخاذ و از امروز فعالیت خود را از سر گرفت.

وی، پرداخت حدود 450 میلیون تومان از مطالبات بیمه‌ای بیمارستان حضرت فاطمه (س) را عاملی در جهت تزریق نقدینگی به این بیمارستان دانست و گفت: با پرداخت کامل معوقات بیمه‌ای از سوی سازمان‌های بیمه و بروز کردن مطالبات بخشی از مشکلات مالی این بیمارستان برطرف خواهد شد که امیدواریم با همکاری بیمه‌ها محقق شود.

فرماندار ساوه اظهار کرد: با همکاری دانشکده علوم پزشکی ساوه مشکل تامین پزشک و نیازهای درمانی در این بیمارستان نیز برطرف و امیدواریم که فعالیت آن پویاتر از گذشته صورت گیرد.

با اعلام تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) خبرگزاری ایسنا در گفت‌وگو با موسس و مدیر بیمارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، مدیران بیمه و سایر مسئولان ذیربط ابعاد مختلف توقف فعالیت این مرکز درمانی وابسته به بخش خصوصی را بررسی و رسانه‌ای کرد و در نهایت در گفت‌وگوی تفصیلی و مشروح با موسس و مدیر بیمارستان با عنوان"شرایط موجود مدرن‌ترین بیمارستان ساوه را تعطیل کرد" به ارائه راهکارهای لازم در راستای بازگشایی مجدد این مجموعه درمانی پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group