چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان عملیات اجرایی نخستین شهر بازی سرپوشیده در مجموعه تفریحی بام ساوه آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی این شهر بازی گفت: این شهربازی یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خواهد بود و با بهره ‌ برداری از آن طی یکسال آینده شهروندان ساوجی از این مجموعه بهره ‌ مند خواهند شد.

محمدرضا منصوری با اشاره به اینکه زمین این مجموعه تفریحی از موقوفات است، بر ضرورت واگذاری اراضی موقوفه عام ‌ المنفعه به سرمایه ‌ گذارانی که بتوانند مطابق با نیت واقفین خدمات عمومی ارائه دهند تاکید کرد و افزود: احیای صحیح کارکردهای وقف موجب بهره مندی عامه مردم از ثمرات و برکات آن خواهند بود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه نیز با اشاره به وقفی بودن زمین واگذار شده برای احداث شهربازی در منطقه بام ساوه اظهار کرد: این زمین موقوفه سیدرضی، زبیده خاتون و میرزاحسن آقا است که به منظور امور عام المنفعه وقف شده است.

حجت ‌ الاسلام حمید کرمی افزود: یکی از وظایف اداره اوقاف عمل امینانه به نیت واقفین است و در این موقوفه نیز با عمل به نیت سه واقف و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز سرمایه ‌ گذار بخش خصوصی یک مجموعه تفریحی برای استفاده عموم مردم احداث می ‌ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح ‌ های عمرانی را از اولویت ‌ های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت:به لحاظ محدودیت در منابع مالی که در حوزه مدیریت شهری بوجود آمده است جذب سرمایه گذار از اولویت ‌ های شورای شهر و شهرداری است.

سعید کریمی عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث شهر بازی سرپوشیده نقطه عطفی در توسعه سرمایه ‌ گذاری ‌ های بخش خصوصی در سال 97 خواهد بود.

ناصر بیک خانی سرمایه گذار این پروژه نیز مساحت زمین واگذار شده را هفت هزار و 28 متر اعلام کرد و گفت: برای احداث بنایی به وسعت دو هزار و 500 متر مربع به همراه خرید تجهیزات شهر بازی نیاز به سرمایه گذاری بالغ بر 40 میلیارد ریال است.

وی گفت: این شهربازی سرپوشیده مجهز ظرف مدت یک سال آینده احداث و برای ارائه خدمات تا ظرفیت دو هزار نفر پیش بینی شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group