شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: تقاطع خان آباد در محور ساوه- بوئین زهرا به منظور ایجاد تسهیلات سفر نوروزی و ایجاد سفری ایمن با حضور جمعی از مسئولین استانی در شهرستان زرندیه روشن شد.

علی زندی فر در گفت و گو با ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان اینکه این نقطه از نقاط پرحادثه محور ساوه- بوئین زهرا به شمار می آمد افزود: سیستم روشنایی تقاطع خان آباد در محور ساوه-بوئین زهرا از سال 94 به علت کمبود اعتبار نیمه کاره بود که با اختصاص بودجه به این محور و تلاش مسئولان اداره ایمنی راه و حریم برای سفرهای نوروزی تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این محور به طول یک هزار و 200 متر با نصب 24 تیر، 48 چراغ و یک دستگاه ترانس به بهره برداری رسید.

وی از تکمیل و بهره برداری از پروژه سیستم روشنایی محور ساوه-تهران قدیم و پیچ پنجعلی محور اراک- توره نیز خبر داد و افزود: سیستم روشنایی محور ساوه-تهران قدیم به طول یک کیلومتر و با اعتبار هزار و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید، همچنین سیستم روشنایی پیچ پنجعلی محور اراک- توره به طول دو کیلومتر و اعتبار دو هزار و 600 میلیون ریال تکمیل شده است.

وی با اشاره به نصب تیرهای روشنایی پیچ محمود آباد و سه راهی شیرین آباد گفت: پیچ محمود آباد از نقاط پرتصادف استان محسوب می شوند که به زودی به بهره برداری می رسند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group