جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با بیان اینکه کمبود آب یکی از مهمترین مشکلات پیش روی صنایع است ، گفت: برای اجرای پروژه خط انتقال آب به شهر صنعتی کاوه تاکنون 264 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، داود ناصری امید در جریان بازدید امام جمعه ساوه از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: اجرای همزمان 20پروژه مختلف در شهر صنعتی کاوه این مجموعه را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرده است.

وی گفت: این طرح ‌ ها در حوزه شهری، هاب سوخت، منطقه ویژه اقتصادی کاوه، گمرک و طرح‌های عمرانی است.

وی پروژه خط انتقال آب به شهر صنعتی کاوه را از مهمترین و بزرگترین این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: برای اجرای این خط انتقال تاکنون 264 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه کمبود آب را یکی از مهمترین مشکلات پیش روی صنایع عنوان کرد و افزود: پروژه خط انتقال آب از مزرعه سیدقلی به شهرک صنعتی کاوه بطول 22 کیلومتر در سه فاز در حال اجراست و امیدواریم با اجرای این طرح مشکل تامین آب بخش صنعت در تابستان به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که بیکاری به یکی از مشکلات و معضلات کشور تبدیل شده است نقش شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور در راستای کاهش آمار بیکاری بسیار برجسته است .

وی خاطرنشان کرد : استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کاوه منجر به فعال شدن روند صادرات و واردات و همچنین تمایل بیشتر سرمایه ‌ گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه شده است.

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از احداث منطقه ویژه اقتصادی کاوه به عنوان عاملی برای رونق اقتصادی و صنعتی منطقه یاد کرد و افزود: با آغاز بکار منطقه ویژه اقتصادی کاوه این منطقه به یکی از قطب ‌ های بزرگ اقتصادی کشور تبدیل شده است .

.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group