شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: این گمرک با برقراري شيفت‌های كشيک در تعطیلات نوروزی هم به واحدهای صنعتی، تولیدی و صاحبان كالای مستقر در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه خدمات ارائه مي‌دهد .

حسین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: با توجه به اهميت ترخيص سريع كالاهاي اساسي و ضروري و همچنين مواد اوليه واحدهاي توليدي و صنايع، اين گمرک نسبت به استقرار شيفت‌هاي كاري اقدام كرده است .

وی با اشاره به اینکه گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه در سال 92 فعالیت خودر را آغاز کرده ادامه داد: با ارائه این خدمات گمرکی در این منطقه دیگر نیازی به مراجعه تولیدکنندگان به سایر گمرکات کشور نیست چون پیش از این، صاحبان صنایع باید برای انجام این امور گمرکی به سایرنقاط کشور مراجعه می‌کردند که این مساله موجب اتلاف وقت و هزینه‌های سربار زیادی بود.

رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: استقرار گمرک و رونق فعالیت‌های گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه منجر به فعال شدن روند صادرات و واردات شده و حجم عظیمی از سرمایه‌گذاران متقاضی را روانه این منطقه کرده است .

شریفی تصریح کرد: با اشاره به برخورداری وارد کنندگان و صادرکنندگان از مزایای منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر دو گمرک فعال شامل گمرک منطقه ویژه اقتصادی و همچنین گمرک فرآورده های نفتی (هاب سوخت ) فعال هستند و ارائه خدمات می دهند.

شهر صنعتی کاوه با بیش از 500 واحد صنعتی بزرگترین شهر صنعتی کشور است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group