دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

در روزهای پایانی سال 96 جمعی از مسئولان شهرستان ساوه با حضور در منزل خانواده سه شهید مدافع حرم با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این دیدار صبر و بردباری خانواده شهدای مدافع حرم را ستود و گفت: اگر جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود امروز باید در داخل کشور با عناصر خبیث جبهه کفر و دشمنان اهل بیت (ع) می جنگیدیم.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: مجاهدت شهدای مدافع حرم در دفاع از حرمین شریفین جریان تکفیری و داعش را ریشه کن کرد و اجازه ندادند که این جریانات که با حمایت رژِم جعلی اسرائیل در منطقه جنایت می کردند وارد مرزهای ایران شوند.

وی بیان کرد: اقتدار کشور به برکت جانفشانی شهدای انقلاب و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس است و امنیت کنونی کشور نیز به برکت مجاهدت و جانفشانی شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان است.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی هستند چرا که فرزندان آنان که بعضا در سنین جوانی هستند برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و از اسلام و اهل بیت (ع) دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: خانواده معظم شهدای مدافع حرم قطعا در اجر و مزد مجاهدت فرزندان شهید خود در دفاع از اسلام شریک هستند و در نزدخدای تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردارند.

محمد بهاروند افزود: خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران مایه خیر و برکت کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان وظیفه ای همگانی است.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه اسلامی در هر شرایط و هر مقطعی از تاریخ انقلاب است چرا که تا زمانی که جبهه کفر و باطل وجود داشته باشد جنگ بین حق و باطل وجود خواهد داشت.

فرماندار ساوه با اشاره به تقدیم 11 شهید مدافع حرم از این شهرستان اظهار کرد: مدافعین حرم با تاسی از خط سرخ حسینی و با ایمان و اخلاص این مسیر را انتخاب کردند و در مقابل جریان باطل ایستادگی کرده و نتیجه مقاومت دلیرمردانه آنان فیض عظیم شهادت به عنوان بهترین نوع مرگ بود.

مسئولان ساوه با حضور در خانواده شهیدان سیدمحمود علوی( شهید 19 ساله مدافع حرم)، شهید محمد غلامحسینی( شهید 20 ساله که هفته گذشته در ساوه تشییع شد) و شهید سید عباس حسینی (18 ساله) که از اعضای تیپ فاطمیون بودند با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group