جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه گفت: بسته عیدانه موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) در بین نیازمندان و ایتام ساوجی توزیع شد.

علی فرقانی در گفت ‌ و ‌ گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به توزیع 110 بسته عیدانه به همراه بن خرید کالا و اقلام معیشتی خانوارهای تحت پوشش موسسه عنوان کرد: علاوه بر توزیع بن فصلی خرید کالا به ارزش 80 میلیون ریال شامل مواد غذایی، لباس و کفش، گوشت و مرغ و لوازم التحریر است که با معرفی نیازمندان تحت پوشش این خیریه به فروشگاه های طرف قرارداد صورت می گیرد در سال جاری اقلام دیگری نیز به همت خیرین تهیه و توزیع شد.

وی گفت: بسته عیدانه اهدایی موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) در روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو به مراتب حجیم تر و از ارزش ریالی چندبرابری نسبت به حمایت های مادی صورت گرفته در سایر فصول سال است.

وی جامعه هدف این موسسه خیریه را خانواده ‌ های نیازمند، ایتام، بی سرپرست، بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار دانست و افزود: علاوه بر بن خرید کالا، حواله خرید کفش نیز به نیازمندان اهدا شد و سبد کالایی شامل برنج ایرانی، میوه شامل سیب، پرتقال و کیوی، آجیل دو کیلو، شیرینی و شکلات و نیز مرغ و گوشت تازه هم توزیع شد.

فرقانی در ادامه گفت: از آنجاکه طبق سنت ایرانی ‌ ها در شب سال تحویل معمولا غذای شب عید خانواده ‌ های ایرانی سبزی پلو با ماهی است لذا با تصمیم هیئت مدیره، ماهی تازه، برنج ایرانی و سبزی تازه خریداری و هزینه آن با مشارکت خیرین تامین شد.

وی ارزش ریالی مواد غذایی و بن کالای اهدایی موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) به نیازمندان را در مجموع نزدیک به 30 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از مبلغ هزینه شده برای تامین سبد عیدانه از طریق مشارکت خیرین و مابقی آن از محل سود حاصله فعالیت درمانگاه شبانه روزی دارالشفای کوثر وابسته به موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) تامین شده است.

وی به فعالیت خیرخواهانه این موسسه در طول سال خبر داد و گفت: در حال حاضر 134 خانواده نیازمند به صورت مستمر و یا مقطعی از خدمات این موسسه با هدف ترویح ارزش ‌ های انسان دوستانه و حفظ کرمت انسانی نیازمندان بهره ‌ مند می ‌ شوند.

فرقانی خاطرنشان کرد: این مؤسسه با اخذ مجور از فرمانداری ساوه در قالب سازمان مردم نهاد آمادگی دارد كه نذورات طول سال مردم شهرستان را دریافت و برای تامین نیازهای مستمندان هزینه کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group