پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با اعلام این خبر گفت: نیروگاه برق خورشیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه احداث می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رضا حیدری نوری در جلسه پایان سال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه عنوان کرد: در راستای سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی ، تقویت بنیه اقتصادی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیروگاه برق خورشیدی را با سرمایه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه احداث می‌کنیم.

وی در ادامه به همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: مشارکت در کشت گیاهان دارویی و هماهنگی اخذ استاندارد جهت انجام آزمایش‌های صنعتی از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، آمادگی ارائه خدمات فنی و مهندسی و امکانات و تجهیزات است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای پشتوانه علمی و اقتصادی قوی است و تمام توان خود را در جهت توسعه کیفی بکار می‌بندد تا بتواند دانشجویان و متخصصین شایسته و در خور شان نظام اسلامی تربیت کند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام ایمانی مقدم نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: دانشگاه محلی برای آموزش و برطرف کردن مشکلات در جامعه است که متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل برخی از سیاست‌های نادرست، دانشگاه از مسیر خود دور شده است که باید با اتخاذ تصمیمات درست، دانشگاه را در رسیدن به اهداف خود رهنمون ساخت.

وی در ادامه به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و گفت دانشگاه آزاد اسلامی ، یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که به پیشنهاد مرحوم آیت الله هاشمی و تایید حضرت امام در جهت توسعه علمی و آموزشی کشور ایجاد شد و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در سالهای اخیر موفقیت‌های بیشماری در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی بدست آورده است.

در این مراسم از تعداد سه تن از دانش آموزان نخبه دبستان پسرانه سما ،مدیران مدارس سما و مسئول راه‌اندازی شهر قصه در دبستان پسرانه سما با اهدا لوح ، تقدیر به عمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group