شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: پرونده قتل "تبسم" در دیوانعالی کشور در حال رسیدگی است.

هادی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، هرگونه شایعه مبنی بر تبرئه شدن قاتل "تبسم" را تکذیب کرد و افزود: این پرونده پس از سیر مراحل قضائی در دادگاه کیفری استان به دیوانعالی کشور ارسال شده و در حال رسیدگی است.

رئیس دادگستری ساوه پیشتر در نشستی خبری جزئیات این پرونده را شرح داده و گفته بود که بامداد روز شنبه هفتم مردادماه سال جاری، مادری کودک خود را که در حالت بیهوشی به سر می‌برد، به همراه شخص دیگری به بیمارستان می‌آورد که این طفل بنا به تشخیص اولیه پزشکان مشکوک به کودک آزاری بوده است و بلافاصله اورژانس اجتماعی، مددکاران بهزیستی و تیم پزشکی به رسیدگی به وضعیت او می‌پردازند .

به گفته ملکی در بررسی‌های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی متوجه می‌شوند که آثار کبودی و صدماتی در جسم کودک مشاهده می‌شود و اقدامات درمانی انجام و پس از آن مراتب به دستگاه قضائی و انتظامی منعکس می‌شود . بلافاصله با اعلام این گزارش مقامات قضائی و انتظامی در بیمارستان شهید مدرس ساوه حاضر شدند و ضمن صدور دستورات لازم، قاضی دادگاه کیفری و بازپرس پرونده اقدام به آغاز تحقیقات کردند .

بنا بر اظهارات رئیس دادگستری ساوه در حین انجام تحقیقات، کادر درمانی بیمارستان تصمیم به اعزام "تبسم" به مراکز درمانی مجهزتر در تهران می‌گیرند که به دلیل افت یکباره سطح هوشیاری کودک، از انتقال طفل به تهران منصرف می‌شوند .

به گفته ملکی پس از بررسی‌های تکمیلی توسط دستگاه قضائی و انتظامی، با توجه به اظهارات متناقض مادر کودک(تبسم) در بازجویی، قرائنی مبنی بر کودک آزاری به دست می‌آید و نهایتا این طفل در نهم مردادماه سال جاری فوت کرده و پرونده با موضوع کودک آزاری منتهی به قتل پیگیری می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group