پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم بانوان برای مشارکت در امور مدیریتی به منظور توسعه متوازن و پیشرفت کشور متناسب با ظرفیت آنها افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین گرامیداشت هفته زن و اولین مراسم بزرگداشت مقام بانوان فرهنگی ساوه اظهار کرد: ارتقای سهم زنان در تصمیم گیری‌های کشور با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان سرمایه‌های کشور هستند، عنوان کرد: هرگونه بی توجهی به ظرفیت عظیم بانوان و عدم بهره برداری صحیح از پتانسیل آنان در مدیریت کشور موجب هدررفت سرمایه های کشور خواهد شد.

منصوری، اشتیاق بانوان را برای پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی، سیاسی و ... را قابل توجه دانست و افزود: باید سازوکار مناسب برای برخورداری از سهم بیشتر در مدیریت کشور اتخاذ کرد.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بانوان ما شیوه زندگانی حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگانی خویش قرار دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگیان به ویژه بانوان فرهنگی گفت: با پیگیری مجلس، وزیر آموزش و پرورش قول داد مسایل و مشکلات فرهنگیان تا پایان سال برطرف شود.

وی در ادامه گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سال آینده حقوق تمامی بازنشستگان فرهنگی از دو میلیون تومان به بالا خواهد شد، گرچه با استاندارد مطلوب فاصله داریم.

منصوری در ادامه گفت: ناکافی بودن اعتبارات استانی موجب شده است تا با دعوت مستمر از وزرا و مقامات به ساوه حجم بالای اعتبارات ملی به ساوه سرازیر شود و پروژه های متعددی در حال اجراست.

وی اخذ مجوز و احداث بیمارستان دولتی در ساوه، کوتاهتر شدن مسیر ساوه تا مشهد با احداث محور مواصلاتی جدید، مرمت و بازسازی مسجد جامع ساوه، فعالیت ایستگاه راه آهن و انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری را از جمله پروژه های ملی دانست.

به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: ویژگی‌های رفتاری و سیره فاطمی حضرت زهرا(س) الگویی برای همه بانوان است.

ابراهیم فراشیانی، افزود: بانوان فرهنگی علاوه بر ترویج فرهنگ فاطمی در مدارس ضمن تقویت ارزش های اسلامی در پرورش و تربیت دانش آموزان نقش غیر قابل انکار دارند به گونه ای که شاهد درخشش دانش آموزان دختر در تمامی عرصه های علمی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

در این مراسم از 22 تن از بانوان فرهنگی ممتاز با اهدای تابلو فرش و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group