شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

جشنواره مهارت آموزی و کار آفرینی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در دبیرستان دوره اول دخترانه سما ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای ساوه هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با مهارت آموزی و کارآفرینی و رشد ابتکارات و خلاقیت آنان دانست و گفت: در حال حاضر ترویج و گسترش فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی در فضای اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد و این وظیفه مهم می‌تواند از طریق ارائه آموزش‌های متنوع و متناسب با بازار کار منطقه توسط مراکز آموزشی ایجاد شود.

میثم ابراهیمی در ادامه افزود : کشف استعدادهای دانش آموزان خلاق از اهداف دیگر برپایی این جشنواره است و مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه ظرفیت‌های بسیار خوبی جهت پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان دارد که در صدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب دانش آموزان و دانشجویان را به سوی اهدافشان رهنمون سازیم.

وی اظهارکرد: اگر جوانان و نوجوانان مهارت‌ها را فرا بگیرند و توانمندی خود را ارتقا دهند، شانس بیشتری برای اشتغال خواهند داشت.

ابراهیمی عنوان کرد:مهارت آموزی و کارآفرینی یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است و مهارت آموزی یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به کارآفرینی و اشتغال پایدار به شمار می‌آید.

وی گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست سازه‌ها و توانمندی‌های مختلف خود را در زمینه هنرهای تجسمی، گل وگیاه، زیورآلات، سفال و سرامیک ،صنایع دستی و مواد غذایی ارائه کردند.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای ساوه در ادامه از درخشش دانش آموزان سما در پنجمین جشنواره عکاسی استان مرکزی خبر داد و گفت: در پنجمین جشنواره عکاسی با عنوان زیباییهای شهر من که در سال جاری توسط سازمان سما برگزار شد، دانش آموزان دبیرستانهای دوره اول و دوم سما موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

وی بیان کرد: "الهه محمدیان" دانش آموز پایه دهم دبیرستان دوره دوم دخترانه سما رتبه برتر مسابقات را بدست آورد و "محمدمهدی امین‌ناجی" دانش آموز پایه هفتم دبیرستان دوره اول پسرانه سما مقام دوم مسابقات را کسب کرد و در نهایت "فاطمه حسنی" دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول مقام سوم مسابقات را بدست آورد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group